Geplaatst: 7 maart 201510 jaren comment_2291213 Deze tips zijn in goede volgorde neergezet. IN DE TUTORIAL. 1 de tutorial duurt lang, probeer niet te haasten. 2 pak niet de eerste beste auto die er is, kies een auto waarvan ie bij jouw past! Na de tutorial. 1 overval winkeltjes, daar haal je een lekker beginetje van ( kijk ook uit voor andere spelers 2 als je een beetje geld hebt koop je een beter wapen, welk? Kopp gewoon het wapen dat je in singleplayer ook het meest gebruikt. 3 met het wapentje kan je missies doen/bounty hunten( mensen met een rode stip neerknallen en dan het geld claimen. Fun 1Als je met vrienden gaat racen is super leuk of ga van mount chiliad afrijden 2 Spelen met vrienden is leuker Morgen de vervolgen!
Geplaatst: 11 maart 201510 jaren comment_2292154 Nee dat lijkt me niks. Vind het prima hoe het nu is. Op levellen hoef je je ook niet op te focussen, als je gewoon missies doet ben je lvl 120 in no time. Ik heb me nooit gefocust op levellen, alleen maar gta$ en rond klooien. Bewerkt: 11 maart 201510 jaren door pietermaster
Deze tips zijn in goede volgorde neergezet.
IN DE TUTORIAL.
1 de tutorial duurt lang, probeer niet te haasten.
2 pak niet de eerste beste auto die er is, kies een auto waarvan ie bij jouw past!
Na de tutorial.
1 overval winkeltjes, daar haal je een lekker beginetje van ( kijk ook uit voor andere spelers
2 als je een beetje geld hebt koop je een beter wapen, welk? Kopp gewoon het wapen dat je in singleplayer ook het meest gebruikt.
3 met het wapentje kan je missies doen/bounty hunten( mensen met een rode stip neerknallen en dan het geld claimen.
Fun
1Als je met vrienden gaat racen is super leuk of ga van mount chiliad afrijden
2 Spelen met vrienden is leuker
Morgen de vervolgen!