yow, vandaag iets heel anders. namelijk n voorbereiding op de Heists. here we go..
HOOFDSTUK 1: Communiceren.
Nou, eigenlijk een deel van het geheel dat belangrijk is is, communiceren. Omdat het irritant is als je steeds gaat msgen en je wordt gekilt, hier gaat je bonus van $1,000,000 dan! Je wordt gekild. Nou, omdat je bij elke PS4 toch een soort van headsetje krijgt. Is het al genoeg. bij de kale & een bundel krijg je oortjes dus wat Sony een headset noemt. Je eigen headset kan ook altijd
HOOFDSTUK 2: Levelen
LET OP: JE MAG NIET ONLINE ZIJN ZET JE PS4 DUS UIT
Ja, om een gun te hebben moet je levelen. Nou heb ik n video gekeken die helemaal is!
Wil je de video niet kijken lees dan maar!
1: Socialclub. heb je dit ga naar stap 2. Nou maak een socialclub account!
2: De job in! Oke, Log in op je SC en ga naar deze link:
4: Je game starten. Doe de CD erin, of start de game ga dan naar Online. Nu ga je naar map. Ergens in los santos is een oranje missie bij die icon staat er: Best RP Job Ever klik op vierkantje en dan start de mission. 1 vriend moet teminste joinen. Het is met 2 people!
5:
ik spawn fkin raar wtf? dat hoort, je pakt de minigun op en kilt ze allemaal met headshots! dan krijg je dubbel veel rp en level je. vervolgens ga je naar de parkeerplaats of jouw vriend gaat naar de parkeerplaats jij of hij pakt alle bags op en dan geeft jij of hij een headshot en zo ga je verder en pak je veel RP. Niet duidelijk? Kijk de video.
Hoofdstuk 3: Money..
JE WEET ZELF HOE JE MONEY MOET VERDIENEN
Hoofdstuk 4: Guns.
Oke ben je klaar met levelen & geld? Dan zou ik een gun kopen. Mijn favo's
yow, vandaag iets heel anders. namelijk n voorbereiding op de Heists. here we go..
HOOFDSTUK 1: Communiceren.
Nou, eigenlijk een deel van het geheel dat belangrijk is is, communiceren. Omdat het irritant is als je steeds gaat msgen en je wordt gekilt, hier gaat je bonus van $1,000,000 dan! Je wordt gekild. Nou, omdat je bij elke PS4 toch een soort van headsetje krijgt. Is het al genoeg. bij de kale & een bundel krijg je oortjes dus wat Sony een headset noemt. Je eigen headset kan ook altijd
HOOFDSTUK 2: Levelen
LET OP: JE MAG NIET ONLINE ZIJN ZET JE PS4 DUS UIT
Ja, om een gun te hebben moet je levelen. Nou heb ik n video gekeken die helemaal
is!
Wil je de video niet kijken lees dan maar!
1: Socialclub. heb je dit ga naar stap 2. Nou maak een socialclub account!
2: De job in! Oke, Log in op je SC en ga naar deze link:
http://rsg.ms/e5d2d4b
3. Klik op: ADD TO GAME.
4: Je game starten. Doe de CD erin, of start de game ga dan naar Online. Nu ga je naar map. Ergens in los santos is een oranje missie bij die icon staat er: Best RP Job Ever klik op vierkantje en dan start de mission. 1 vriend moet teminste joinen. Het is met 2 people!
5:
ik spawn fkin raar wtf? dat hoort, je pakt de minigun op en kilt ze allemaal met headshots! dan krijg je dubbel veel rp en level je. vervolgens ga je naar de parkeerplaats of jouw vriend gaat naar de parkeerplaats jij of hij pakt alle bags op en dan geeft jij of hij een headshot en zo ga je verder en pak je veel RP. Niet duidelijk? Kijk de video.
Hoofdstuk 3: Money..
JE WEET ZELF HOE JE MONEY MOET VERDIENEN
Hoofdstuk 4: Guns.
Oke ben je klaar met levelen & geld? Dan zou ik een gun kopen. Mijn favo's
Dit was mijn tut! Nog 'n idee voor een tut? zeg t