Jump to content
Geplaatst:
comment_2291964
Leuk dat je mijn novelle leest over mijn carrière met Lyon. Ik heb mijn oude verwijderd en ben helemaal opnieuw begonnen omdat ik toch niet helemaal tevreden over mijn vorige was. Ik ga nu proberen om jullie op de hoogte te houden door middel van nieuwsberichten. Zo weten jullie precies wat er allemaal gebeurd. Ik hoop dat jullie dit leuk vinden en dat er veel reacties komen. Ik ben trouwens van plan om bijna elke dag een stukje te plaatsen. Dit is het eerste stukje over het aanstellen van de nieuwe coach.

vNcR8td.png?1

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2303100

Bedankt voor je reactie, ik ben inderdaad bezig met verschillende lay-outs. Ik heb ook wat artikelen van de vorige pagina opnieuw gemaakt met een nieuwe lay-out. De loting van de Europa League is trouwens bekend. Onderaan staan de teams en er boven staat het speelschema. Vanavond komt er waarschijnlijk nog een stukje! :D.

9a4b17i.png?1

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2303404
Ik denk zelf dat ik de poule fase ook wel overleef. We zullen zien of ik met dit team een vuist kan maken tegen Wolfsburg. Bedankt voor de reacties, wordt zeer gewaardeerd :)

DmZJO6i.png

Bewerkt: door Crazy-Ghost

• 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.