March 11, 201510 yr sommige mensen konden meteen allrs al kopen . maar de bedoeling is dus dat je het uncloked of? en zijn de meeste auto's pegasus autoe of??
March 11, 201510 yr Even een verbetering want kon het zelf niet goed lezen. Sommige mensen konden meteen alles al kopen. Maar de bedoeling is dus dat je het unlockod of zijn de meeste auto's van Pegasus auto's?
March 11, 201510 yr De mogelijkheid voor de karin (+de gepanserde) te kopen kreeg ik pas na de eerste heist. Dus ik neem aan dat je dat eerst moet doen.
March 11, 201510 yr Author Even een verbetering want kon het zelf niet goed lezen. Sommige mensen konden meteen alles al kopen. Maar de bedoeling is dus dat je het unlockod of zijn de meeste auto's van Pegasus auto's? wat doe je nou lijp dan
March 21, 201510 yr De (armored) Kuruma - tutorial heist De Casco een velum en een Prison Bus - Prison Raid Heist De Insurgents met en zonder gun, de hydra en de valkyre - Humane labs Technical - Trevor's heist finale Lectro en Savage - pacific standard bank job. dat waren ze allemaal wel geloof ik. Edited March 21, 201510 yr by larfje94
sommige mensen konden meteen allrs al kopen . maar de bedoeling is dus dat je het uncloked of? en zijn de meeste auto's pegasus autoe of??