Geplaatst: 11 maart 201510 jaren comment_2292420 Beschrijving: De mod zorgt voor veel meer objecten op de map, zoals vuilnisbakken,supermarktkarretjes, meer hekken Trolleys met houten platen erin en nog veel meer. Tevens zorgt deze mod ervoor dat al deze objecten kapot kunnen, en alle objecten opgedeeld zijn in meer onderdelen dan voorheen. Voor de rest zal je zien dat deze objecten ook een andere gravity/mass waarden hebben mee gekregen waardoor ze realistisch reageren op impact. Het Particle systeem is ook aangepast, Mooiere effecten van Vonken,Rook,Bullet Impact, Auto crashes impact, Rond vliegend vuil/papier etc. Op dit moment zijn 90+ objecten veranderd in 3d max waardoor ze uit minimaal 2x tot 4x meer onderdelen bestaan die hun eigen physics waarde hebben. Tevens als laatste en meest uitdagende is de bedoeling om een gebouw te maken die compleet verwoestbaar is. Hieronder 1 van mijn eerste test bestaande uit een aantal pilaren die van zichzelf bestaat uit 50+ onderdelen. Het physics gedeelte is nog een beetje "off" maar het geeft een goede impressie waartoe de rage engine instaat is. Bewerkt: 11 maart 201510 jaren door EnergyCorse
Geplaatst: 12 maart 201510 jaren comment_2292443 Wauw, dat ziet er heel mooi uit. Is Frostbite niet die engine van BF?
Geplaatst: 12 maart 201510 jaren comment_2292461 Deze mod moet je sowieso afmaken! Deze zal ik dan ook sowieso installeren als die af is
Geplaatst: 12 maart 201510 jaren comment_2292496 Deze mod moet je sowieso afmaken! Deze zal ik dan ook sowieso installeren als die af is Jouw computer kan net Habbo runnen man.
Geplaatst: 12 maart 201510 jaren Auteur comment_2292717 Wauw, dat ziet er heel mooi uit. Is Frostbite niet die engine van BF? Bedankt Tommie59 Klopt inderdaad dat Frostbite de engine is van BF. Ik gebruik op dit moment veel referentie materiaal van BF,Red Faction , Flatout. Veelal developers interviews waar je afentoe een klein idee krijg van hoe hun ermee omgaan. Wat me verbaasd is dat de Rage engine er in toe staat is , nu is het een kwestie van een soort van roadmap maken en kijken wat de limieten zijn. Grappige is dat ik ingame voorlopig weinig problemen heb, zelfde geld voor het modelen & aanpassen in 3dmax en het hele importeren/exporteren verhaal. Enigste probleem blijft de video editor die crashed op sommige punten. Deze mod moet je sowieso afmaken! Deze zal ik dan ook sowieso installeren als die af is Bedankt Larsiexd, Kwa fps moet het niet al teveel problemen geven. Tot nu toe bleef het stabiel met 75 objecten, en gezien 1 object bestaat uit 50 verschillende onderdelen verbaasd me dat eigenlijk wel. ========================================================================================================================
Beschrijving:
De mod zorgt voor veel meer objecten op de map, zoals vuilnisbakken,supermarktkarretjes, meer hekken
Trolleys met houten platen erin en nog veel meer.
Tevens zorgt deze mod ervoor dat al deze objecten kapot kunnen, en alle objecten opgedeeld zijn in meer onderdelen dan voorheen.
Voor de rest zal je zien dat deze objecten ook een andere gravity/mass waarden hebben mee gekregen waardoor ze realistisch reageren op impact.
Het Particle systeem is ook aangepast, Mooiere effecten van Vonken,Rook,Bullet Impact, Auto crashes impact, Rond vliegend vuil/papier etc.
Op dit moment zijn 90+ objecten veranderd in 3d max waardoor ze uit minimaal 2x tot 4x meer onderdelen bestaan die hun eigen physics waarde hebben.
Tevens als laatste en meest uitdagende is de bedoeling om een gebouw te maken die compleet verwoestbaar is.
Hieronder 1 van mijn eerste test bestaande uit een aantal pilaren die van zichzelf bestaat uit 50+ onderdelen.
Het physics gedeelte is nog een beetje "off" maar het geeft een goede impressie waartoe de rage engine instaat is.
Bewerkt: door EnergyCorse