Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[HEIST] Mensen nodig voor heist?

Heb je mensen nodig? bied je hier dan aan of vraag als je mensen nodig hebt.

(zodat we niet de hele online forum pagina vol hebben staan met )

Featured Replies

Dit soort topics zijn heel leuk en al, maar het is minstens net zo rommelig, al dan niet rommeliger dan al die topics die er nu staan.

Die geven ten minste nog apart aan hoeveel mensen en voor welke console het is, en specifieke vereiste(welke heist of headset etc.).

De mensen die reageren, reageren ook specifiek en het is geen thee krans waar iedereen door elkaar heen schreeuwt.

Doe dan een aantal algemene topics voor PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One en voor de PC apart.

Topic van Errwins is een mooi voorbeeld waarom het niet aan slaat, ook daar kakelt iedereen als een kip zonder kop en niemand komt een steek verder.

Ik kan zeggen, mijn apart topicje, met mijn specifieke eisen, heeft ervoor gezorgd dat ik binnen 1 uur 2 spelers had die eraan voldeden.

Wss had ik het opgegeven als ik in een rommelig topic twee mensen moest uitzoeken, maar dat terzijde.

• Author

Dit soort topics zijn heel leuk en al, maar het is minstens net zo rommelig, al dan niet rommeliger dan al die topics die er nu staan.

Die geven ten minste nog apart aan hoeveel mensen en voor welke console het is, en specifieke vereiste(welke heist of headset etc.).

De mensen die reageren, reageren ook specifiek en het is geen thee krans waar iedereen door elkaar heen schreeuwt.

Doe dan een aantal algemene topics voor PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One en voor de PC apart.

Topic van Errwins is een mooi voorbeeld waarom het niet aan slaat, ook daar kakelt iedereen als een kip zonder kop en niemand komt een steek verder.

Ik kan zeggen, mijn apart topicje, met mijn specifieke eisen, heeft ervoor gezorgd dat ik binnen 1 uur 2 spelers had die eraan voldeden.

Wss had ik het opgegeven als ik in een rommelig topic twee mensen moest uitzoeken, maar dat terzijde.

kan maar ik vind het rommelig . maak dan eennspeciaal forum aan net zoals als je crewleden zoekt dat is ook zon forum hier zo . en ten 2e iedereen speelt hier ps3 of ps4 dat ia wel jammer

Edited by gtavboy