Jump to content
Geplaatst:
comment_2295540

Assassin's Creed Syndicate

Ontwikkelaar: Ubisoft Quebec

Uitgever: Ubisoft

Genre: Action en Adventure

Platforms: Xbox One, Playstation 4, PC

Aantal spelers: 1

Release: 23 Oktober 2015

Het volgende deel in de gameserie van Assassin's Creed heet momenteel: Syndicate. (Voorheen Victory als projectnaam)

Deze game zal worden uitgebracht door Ubisoft Quebec en zal op 23 Oktober 2015 op de planken staan in vele gamewinkels.

Het avontuur dat gespeeld wordt door jong en oud gaat verder in de Victoriaanse tijd (tussen 1837-1901) in London.

Op dit moment is bekend dat de game voor Xbox One, Playstation 4 en Windows zal verschijnen.

Er zijn reeds enkele trailers verschenen waarvan onderstaande trailer er een van is.

Ongetwijfeld zal Assassin's Creed: Syndicate te zien zijn bij de Amerikaanse gamebeurs E3, waar vele games aanbod zullen komen.

Daar zal Ubisoft ook weer met enkele andere games op de proppen komen.

De naam van het character waarmee wij zullen gaan spelen is nog niet bekend evenals het verhaal achter het character.

Reacties of meningen over deze geweldige game?

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 103
  • Bezichtigingen 8.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2349328

Hè, bah. Ik kijk ontzettend uit naar AC: Syndicate, en toch heb ik géén PS4 of iets dergelijks om de game te kunnen spelen. :( Ik had 'm erg met

genoegen bij mijn collectie willen toevoegen.

Geplaatst:
comment_2349423

Is dit het medicijn tegen de ziekte genaamd Unity? IGN geeft het een 8.8, net zoals Unity, dus dat zegt iig niks... Anyway, aanrader, Nick? :)

Bewerkt: door ezra24rct3

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2349427

Is dit het medicijn tegen de ziekte genaamd Unity? IGN geeft het een 8.8, net zoals Unity, dus dat zegt iig niks... Anyway, aanrader, Nick? :)

Ja, het speelt wel fijn. Naar beneden free-runnen, maar me vriendin wilde per se Lego The Hobbit spelen dus nu echt beginnen.

Geplaatst:
comment_2349582

Wist niet eens dat 'ie nu al uitkwam :7

Ik koop hem vast nog wel eens, volgende zomer ofzo, na mijn examens. Ik vond Unity al een best goede AC (niet zo'n populaire mening), dus dan mag de opvolger niet in mijn kast missen.

Geplaatst:
comment_2349591

Voordat ik aan de slag ga met Syndicate, moet ik eigenlijk eerst Unity nog een keer kopen en spelen. Ja, ik loop dus nogal achter wat betreft de Assassin's Creed-serie, al heb ik (bijna) alle voorgaande games wel met plezier doorgespeeld. Wellicht tijd om 'm weer eens op te pakken. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.