Jump to content
Geplaatst:
comment_2295540

Assassin's Creed Syndicate

Ontwikkelaar: Ubisoft Quebec

Uitgever: Ubisoft

Genre: Action en Adventure

Platforms: Xbox One, Playstation 4, PC

Aantal spelers: 1

Release: 23 Oktober 2015

Het volgende deel in de gameserie van Assassin's Creed heet momenteel: Syndicate. (Voorheen Victory als projectnaam)

Deze game zal worden uitgebracht door Ubisoft Quebec en zal op 23 Oktober 2015 op de planken staan in vele gamewinkels.

Het avontuur dat gespeeld wordt door jong en oud gaat verder in de Victoriaanse tijd (tussen 1837-1901) in London.

Op dit moment is bekend dat de game voor Xbox One, Playstation 4 en Windows zal verschijnen.

Er zijn reeds enkele trailers verschenen waarvan onderstaande trailer er een van is.

Ongetwijfeld zal Assassin's Creed: Syndicate te zien zijn bij de Amerikaanse gamebeurs E3, waar vele games aanbod zullen komen.

Daar zal Ubisoft ook weer met enkele andere games op de proppen komen.

De naam van het character waarmee wij zullen gaan spelen is nog niet bekend evenals het verhaal achter het character.

Reacties of meningen over deze geweldige game?

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 103
  • Bezichtigingen 8.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2350894

Ik heb zojuist een aantal reacties gelezen in dit topic, maar ik vind het werkelijk waar wonderbaarlijk dat sommige(n) AC: Syndicate (nu) al

hebben uitgespeeld. En dat terwijl de game nog maar 'n aantal daagjes uit is.. De vraag luidt nu; Hebben jullie in zo'n korte tijdspanne zitten no-lifen, of heeft de game zó verdomd weinig missies? :7

Bewerkt: door .PhoeniX.

Geplaatst:
comment_2350909

Ik ben sinds vanochtend aan deze game begonnen en zit momenteel in Sequence 3.

Overigens is Evie Frye mijn favoriet.

Oja, Evie zal mijn stealth personage worden.

Terwijl Jacob de brute kracht zal zijn.

Erhm dat is ook de bedoeling van die beide personages? :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2350946

Ik heb zojuist een aantal reacties gelezen in dit topic, maar ik vind het werkelijk waar wonderbaarlijk dat sommige(n) AC: Syndicate (nu) al

hebben uitgespeeld. En dat terwijl de game nog maar 'n aantal daagjes uit is.. De vraag luidt nu; Hebben jullie in zo'n korte tijdspanne zitten no-lifen, of heeft de game zó verdomd weinig missies? :7

Persoonlijk heb ik afgelopen dagen aardig gegrind. :)

Geplaatst:
comment_2351168

Na eerst te hebben gezegd het spel niet te kopen, omdat ik het vorige deel zo'n tegenvaller vond, ik heb ik me toch over laten halen om AC:S morgen te kopen. Het zal me benieuwen, zo te zien zijn jullie positief. :puh:

Bewerkt: door KaiSkillzz

Geplaatst:
comment_2351844

Zo als de mensen die het spel spelen / gespeeld hebben wel weten

Dat je kisten kan vinden met daar in allemaal grondstoffen / geld / wapens enz enz

Nou zit ik met een probleempje

1 kist in de wijk Southwark kan ik niet bij komen ik zit er boven op lijkt wel maar ik zie de kist niet

De kist zit / ligt vlak bij het spoor vlak bij een uitkijk punt

Wie kan mij vertellen hoe ik bij die kist kan komen

Alvast bedankt

Geplaatst:
comment_2352915

Zojuist de GRATIS Add-on voor deze game gedownload uit de store.-Steampunk Outfit for Evie

Die heb ik gisteren binnen gehaald

Wat ik wel raar vind is dat die voor evie gratis is maar voor die kerel 4,99 is

Ik heb nu voor evie de outfit die je krijgt als je alle geheimen van london hebt gevonden

EDIT

Na het over nieuw doen van een missie blijft AC continu herladen wat kan ik doen zo dat mijn AC weer goed gaat werken ?

Bewerkt: door Pino1982

Geplaatst:
comment_2352949

Hulp is niet meer nodig voor AC ik kan helemaal op nieuw beginnen kut spel

Mensen pas op met een missie voor darwin hij loopt vast blijft in een loop hangen en je kan alles over nieuw doen

Geplaatst:
comment_2352952

Hulp is niet meer nodig voor AC ik kan helemaal op nieuw beginnen kut spel

Mensen pas op met een missie voor darwin hij loopt vast blijft in een loop hangen en je kan alles over nieuw doen

Welke missie is dat dan?

Want dan kan ik er rekening mee houden ;)

Bewerkt: door Noretz

Geplaatst:
comment_2352958

EDIT

Het gaat om de side missie van Charles Dickens in whitechapel Dode Brieven

Met die side missie moet je iemand onderuit moet halen niet schieten als je dus schiet of wat anders dan start de missie op nieuw en llopt het spel vast in een loop

Waar de eerste missie begint daar start die missie van darwin ook

Ik was op 77 % en nu ben ik weer op 34 % heel erg spijtig ik moet echt alles overnieuw doen

Ik heb mijn online opslag dus terug gezet elke keer als ik nu stop save ik hem online als er wel iets is wat niet klopt dan ik zo verder gaan waar ik was

Bewerkt: door Pino1982

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.