Geplaatst: 30 maart 201510 jaren comment_2296456 Dag mensen, Ik wou helemaal gek van de laatste setup van Human Labs. Hier moet je de EMP bezorgen bij Human labs. Ik krijg steeds mensen: A: Zonder microfoon en B: Met het verstand van een baksteen. Ze beginnen letterlijk met Rocket launcher op de bewakers te schieten terwijl het een stealth missie is :S. Ik speel op Xbox One en ben opzoek naar mensen die mij door deze helse missie zouden willen helpen. Gamertag is: HsF x SicKBeAt Ben vanmiddag wel online En de komende 2 weken want ik heb vakantie Groetjes
Geplaatst: 31 maart 201510 jaren comment_2296589 Zoek je alleen voor die ene missie/heist mensen of ook om andere heists te spelen?
Geplaatst: 31 maart 201510 jaren comment_2296693 Add me maar ben dit weekend wel online waarschijnlijk. Xbox One GT: Mr FantasNick
Dag mensen,
Ik wou helemaal gek van de laatste setup van Human Labs. Hier moet je de EMP bezorgen bij Human labs.
Ik krijg steeds mensen: A: Zonder microfoon en B: Met het verstand van een baksteen. Ze beginnen letterlijk
met Rocket launcher op de bewakers te schieten terwijl het een stealth missie is :S.
Ik speel op Xbox One en ben opzoek naar mensen die mij door deze helse missie zouden willen helpen.
Gamertag is: HsF x SicKBeAt
Ben vanmiddag wel online
En de komende 2 weken want ik heb vakantie 
Groetjes