Geplaatst: 2 april 201510 jaren comment_2297085 Hallo, Ik ben van plan om weer GTA VC te spelen.en ik ben beniewd hoeveel missies er zijn. want volgens mij zijn dat er niet veel.ik had wel gekeken op google maar op die sites roepen iedereen wat anders. Weet misschien jullie het? Alvast bedankt voor de antwoorden.
Geplaatst: 2 april 201510 jaren comment_2297091 Er zijn zo'n 20 storyline missies, dan heb je nog de missies van Avery Carrington, de Cubans e.d. die ook weer ongeveer 20 missies zijn. Sommige businesses hebben ook nog wat missies, zoals Kaufman Cabs en de Malibu Club.
Geplaatst: 2 april 201510 jaren comment_2297096 Het hangt er vanaf welke missies je meetelt. Je hebt hoofdmissies, die je nodig hebt voor het verhaal en zijmissies die je niet per se hoeft te spelen. een missieoverzicht staat op WikiGTA: http://nl.wikigta.org/wiki/Missieoverzicht_(GTA_Vice_City)
Geplaatst: 20 oktober 20159 jaren comment_2348926 een hele hoop dat weet ik wel >>> Door Big Boss: Ik denk dat de topic starter een concreet aantal verwacht. Dit bericht is dan ook van weinig toegevoegde waarde ... <<<
Hallo,
Ik ben van plan om weer GTA VC te spelen.en ik ben beniewd hoeveel missies er zijn. want volgens mij zijn dat er niet veel.ik had wel gekeken op google maar op die sites roepen iedereen wat anders.
Weet misschien jullie het?
Alvast bedankt voor de antwoorden.