Geplaatst: 2 april 201510 jaren comment_2297194 Type: Signature Stijl: Strak/Modern maar toch een beetje vintage-achtig Grootte: 500x150px Voorbeeld: Ik wil er graag een wolf op, moet wel bij het design passen, voor de rest is alles prima! Tekst: LonelyHowl (in een mooi bijpassend lettertype! Rand: maakt niet uit, als het maar bij het design past Kleuren: - Render (optioneel): - Extra (optioneel): - Bewerkt: 5 april 201510 jaren door LonelyHowl
Geplaatst: 6 april 201510 jaren comment_2297848 Aangezien niemand dit wil doen en ik jou op de chat verteld heb dat ik het wilde doen. Ik ga wat proberen!
Geplaatst: 6 april 201510 jaren Auteur comment_2297971 Aangezien niemand dit wil doen en ik jou op de chat verteld heb dat ik het wilde doen. Ik ga wat proberen! Thanks
Geplaatst: 7 april 201510 jaren comment_2298196 Hij is klaar! Ik had een groot gedeelte van de signature over dus ik heb daar de wolf geplaatst. Niet vintage maar ik hoop dat je hem mooi vindt! Veel plezier ermee! [img=http://i61.tinypic.com/25g71gw.png]
Type: Signature
Stijl: Strak/Modern maar toch een beetje vintage-achtig
Grootte: 500x150px
Voorbeeld: Ik wil er graag een wolf op, moet wel bij het design passen, voor de rest is alles prima!
Tekst: LonelyHowl (in een mooi bijpassend lettertype!
Rand: maakt niet uit, als het maar bij het design past
Kleuren: -
Render (optioneel): -
Extra (optioneel): -
Bewerkt: door LonelyHowl