Geplaatst: 7 april 201510 jaren comment_2298087 Ik heb een vraag rondom de achievement: Respect++ Momenteel gebruik ik "Addblock" en heb ik vorige week geklikt op deze site deactiveren. Op dit moment heb ik dus gewoon advertenties op de website. Echter unlocked deze achievement niet. Moet je deze voor een bepaalde tijd geen blocker gebruiken? Ik gebruik GTAgames.nl ook vaak op de mobiel waarop ik geen addblocker heb staan. "85 leden hebben deze achievement unlocked." De achievement is dus haalbaar maar hoe?
Geplaatst: 7 april 201510 jaren comment_2298117 Mocht je deze achievement niet automatisch krijgen, dan moet je even hier een topic maken en dan kan je deze achievement aanvragen.
Geplaatst: 7 april 201510 jaren Auteur comment_2298168 Bedankt! Ik wist niet dat dat subforum daarvoor diende. :$
Ik heb een vraag rondom de achievement: Respect++
Momenteel gebruik ik "Addblock" en heb ik vorige week geklikt op deze site deactiveren.
Op dit moment heb ik dus gewoon advertenties op de website. Echter unlocked deze achievement niet.
Moet je deze voor een bepaalde tijd geen blocker gebruiken?
Ik gebruik GTAgames.nl ook vaak op de mobiel waarop ik geen addblocker heb staan.
"85 leden hebben deze achievement unlocked."
De achievement is dus haalbaar maar hoe?