Jump to content
Geplaatst:
comment_2298813

23k83dj.png

Dit is de banner van Treyarch Studios op Twitter. Ik heb hem zelf alleen verkleind. @Treyarch

Het is bevestigt! smile3.gif

Makers: Treyarch Studios

Uitgever: Activision

Release: November 2015

Aantal spelers: 12 (18 op Ground War (Next-Gen Only!))

World Reveal: 24 april 2015

Nieuws over deze game:

9 april 2015

xbgv3a.jpg

“Call of Duty®: Black Ops 3 is the first title for next-gen hardware in the critically acclaimed Black Ops series. Developed by Treyarch, the award-winning creator of the two most played games in Call of Duty® history. Call of Duty: Black Ops 3 deploys players into a dark, twisted future where a new breed of Black Ops soldiers emerges and the lines are blurred between our own humanity and the technology we created to stay ahead, in a world where cutting-edge military robotics define warfare. With three unique game modes: Campaign, Multiplayer, and Zombies, it providing fans with the deepest and most ambitious Call of Duty ever.”

Bron: http://mp1st.com/201...e/#.VSbaL_msUv8

#BackInBlack

Laatste EDIT: (Rede: Update Max Spelers)

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 504
  • Bezichtigingen 85.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2352099

Vind Nuketown ook wel leuk. Maar het is bij mij persoonlijk afhankelijk van de game mode. Neem Demolition als voorbeeld, dat is een groot spawnkill festijn (op elke map trouwens). Een game mode als TDM of Kill Confirmed vind ik wel leuk op Nuketown. :)

Heb van de week Black Ops 3 digitaal gekocht via de Xbox Store. Ik hoef vrijdag dus niet op de post te wachten. Heb er ontzettend veel zin in. Heb ik een tijdje niet gehad met COD. ^_^

Geplaatst:
comment_2352602

*Dubbelpostje :engel: *

De PC-versie van Black Ops 3 zal Mod support bevatten, waardoor het mogelijk wordt om o.a game modes en zelfs je eigen map te maken.

Spelers kunnen ook hun eigen unranked dedicated server gaan runnen.

Bron: http://www.pu.nl/artikelen/nachtwacht/call-of-duty-black-ops-3-krijgt-mod-support/

Geplaatst:
comment_2352608

Wilde ik net ook bekend maken. Je kan inderdaad nieuwe maps maken voor Multiplayer, maar ook voor Zombie Mode. Hiermee gaan ze ook een boel PC gamers heel blij maken. Puntje hierbij is dat de closed ALPHA stage pas rond Maart verschijnt. Dus zouden de Mods wellicht richting de zomer pas gebruikt kunnen worden voor het grote publiek. Ik kan echt niet wachten om deze CoD te spelen. In de Beta waren wapens best balanced, leuke maps. Headsetje ligt klaar. Plek gemaakt voor de Juggernog Koelkast. Nachtopening here we Come!

Hopelijk ben ik nog wel zo goed als een aantal jaren terug. :7

Geplaatst:
comment_2352711

Ik baal nu echt, heb namelijk Black Ops III besteld bij Bart Smit en nu blijkt dat hun geen nachtopening doen voor deze game terwijl Game Mania dit wel doet.

Bart Smit gaat trouwens vrijdag wel een uur eerder open voor de mensen die het spel besteld hadden, maar had zo gehoopt dat ik deze game lekker s'nachts kon spelen.

Bewerkt: door Noretz

Geplaatst:
comment_2352842

Mod support voor een game die elk jaar een nieuwe iteratie krijgt? Dan vraag ik mij toch af wie daar behoorlijk gebruik van gaat maken. Naar mijn ervaring installeren mensen juist mods omdat ze de originele game beu zijn, maar wanneer je CoD beu bent dat is er negen kans van de tien al weer een nieuwe versie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.