Jump to content
Geplaatst:
comment_2298813

23k83dj.png

Dit is de banner van Treyarch Studios op Twitter. Ik heb hem zelf alleen verkleind. @Treyarch

Het is bevestigt! smile3.gif

Makers: Treyarch Studios

Uitgever: Activision

Release: November 2015

Aantal spelers: 12 (18 op Ground War (Next-Gen Only!))

World Reveal: 24 april 2015

Nieuws over deze game:

9 april 2015

xbgv3a.jpg

“Call of Duty®: Black Ops 3 is the first title for next-gen hardware in the critically acclaimed Black Ops series. Developed by Treyarch, the award-winning creator of the two most played games in Call of Duty® history. Call of Duty: Black Ops 3 deploys players into a dark, twisted future where a new breed of Black Ops soldiers emerges and the lines are blurred between our own humanity and the technology we created to stay ahead, in a world where cutting-edge military robotics define warfare. With three unique game modes: Campaign, Multiplayer, and Zombies, it providing fans with the deepest and most ambitious Call of Duty ever.”

Bron: http://mp1st.com/201...e/#.VSbaL_msUv8

#BackInBlack

Laatste EDIT: (Rede: Update Max Spelers)

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 504
  • Bezichtigingen 85.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2353338

Ik kan ook pas morgen spelen hoor

Ik moet nu eerst werken

In de tussen tijd kan hij mooi download en installeren

Als ik terug ben van werk dan is de boel wel klaar

Maar dan eerst slapen en dan spelen

Heb trouwens ook de session pass voor black ops 3

Bewerkt: door Pino1982

Geplaatst:
comment_2353358

Ik heb nu alweer het oude vertouwde Call of Duty gevoel terug.

Fringe is nu al mijn favoriete Map, want ging daar beest met 22-8 als eindscore.

Oja, had vannacht tot 02:45 uur gespeeld en ben momenteel Lv.5

Geplaatst:
comment_2353362

Ik ben onderhand ook al aan het spelen ik ben net begonnen ik ben nu momenteel op level 2

Wat een mooie game echt geweldig

Ik wil wat zeggen over de intro maar sommige mensen hebben de game nog niet dus ik zeg er niks over

Geplaatst:
comment_2353385

Heb niet meer zulke reflexen als vroeger.. Nu level 5 nog geen enkele game hoger dan 1.00 K/D geëindigd. Het speelt wel superfijn, al kan ik niet echt een wapen vinden waar ik goed mee kan. Speel nu nog met de KN-44. Automatische wapens zijn wel meer mijn ding.

Geplaatst:
comment_2353391

Nice 2 games achter elkaar aardig gespeeld. 30-18 en 28-18. :)

Inderdaad bij TDM die klote K/D's nu gewoon lekker Domination gaat prima! :) Straks ook ff Zombies proberen denk ik. Schijnt dit jaar ook weer hardcore te zijn.

Geplaatst:
comment_2353392

Nice 2 games achter elkaar aardig gespeeld. 30-18 en 28-18. :)

Inderdaad bij TDM die klote K/D's nu gewoon lekker Domination gaat prima! :) Straks ook ff Zombies proberen denk ik. Schijnt dit jaar ook weer hardcore te zijn.

Ik ga binnenkort Domination en Kill Confirmed proberen.

Daarnaast zit Gun Game (Bonus) er ook in. ;)

Btw, ik ben iemand die heel erg met K/D bezig is sinds Call of Duty 4: Modern Warfare en het is voor mij moeilijk om dat af te leren.

Heb namelijk bij elke CoD veel meer kills dan deaths.

Bewerkt: door Noretz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.