Jump to content
Geplaatst:
comment_2298813

23k83dj.png

Dit is de banner van Treyarch Studios op Twitter. Ik heb hem zelf alleen verkleind. @Treyarch

Het is bevestigt! smile3.gif

Makers: Treyarch Studios

Uitgever: Activision

Release: November 2015

Aantal spelers: 12 (18 op Ground War (Next-Gen Only!))

World Reveal: 24 april 2015

Nieuws over deze game:

9 april 2015

xbgv3a.jpg

“Call of Duty®: Black Ops 3 is the first title for next-gen hardware in the critically acclaimed Black Ops series. Developed by Treyarch, the award-winning creator of the two most played games in Call of Duty® history. Call of Duty: Black Ops 3 deploys players into a dark, twisted future where a new breed of Black Ops soldiers emerges and the lines are blurred between our own humanity and the technology we created to stay ahead, in a world where cutting-edge military robotics define warfare. With three unique game modes: Campaign, Multiplayer, and Zombies, it providing fans with the deepest and most ambitious Call of Duty ever.”

Bron: http://mp1st.com/201...e/#.VSbaL_msUv8

#BackInBlack

Laatste EDIT: (Rede: Update Max Spelers)

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 504
  • Bezichtigingen 85.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2354034

damn, ik was vanochtend aan het spelen en er was een Nederlander vies aan het campen op Evac met zijn machine-gun.

Op een gegeven moment had hij 14-0 dus heb toen de stekker uit mijn internet getrokken want was Host, lekker geen punten voor hem. xD

Geplaatst:
comment_2354036

damn, ik was vanochtend aan het spelen en er was een Nederlander vies aan het campen op Evac met zijn machine-gun.

Op een gegeven moment had hij 14-0 dus heb toen de stekker uit mijn internet getrokken want was Host, lekker geen punten voor hem. xD

Netjes gedaan hoor

Skullz nette paint job

Ik zal eens kijken waar ik dat kan vinden om een paintjob temaken

Ik kan alleen tot op heden alleen nog maar camo kiezen en veranderen eens kijken hoe ik dat andere kan krijgen

Bewerkt: door Pino1982

Geplaatst:
comment_2354043

Vind de online mode tot nu toe maar een chaotische klerezooi. Zombies die je hele zicht verknallen en een rommelige map. Nee, niks voor mij. Hoe is de storymode daar in tegen?

Geplaatst:
comment_2354061

De singleplayer mode is wel goed

Ik vind allebij wel goed singleplay en multiplayer

Ik ben nu bezig met de multiplayer beetje level omhoog gooien

Wat is een beetje goeie en snelle manier om je multiplayer level omhoog tegooien?

Geplaatst:
comment_2354184

Leuk idee, Pino voor een meeting! Helaas speel ik Xbox One. :)

Ik ga nu beginnen aan de Singleplayer. Gelijk op Hardened natuurlijk. :)

Dankje wel ik dacht laat ik eens gek doen ik organiseer een meeting voor COD Black Ops III :)

Waarom speel je dan ook Xbox One en geen PS4 ?

Ps4 is veel leuker en mooier :puh:

Ik heb een uurtje geleden de missie in Singapore voltooid. :) De 4e missie is dat denk ik, met die golven en windvlagen en shit. :7

Dat is inderdaad een best lastige missie ja ik had eerst helemaal niet door dat je iets moest gebruiken om tekunnen blijven staan

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2354203

Jammer dat de Scythe gedowngrade is. :( Was echt een 1-sec-fury-kill machine in de BETA. :7 Ach, dan maar terug naar de Vision Impulse. Heb bij die al beina alle verschillenden helmen/vesten etc. :)

Geplaatst:
comment_2354208

Enkele dagen geen online gespeeld, dus flink achterstand qua level en wapens. Merk je wel weer hoor. Verdomme.

Dat is meestal wel met alle spellen lijkt mij niet alleen met COD BO III hoor dat is met GTA Online ook

Jammer dat de Scythe gedowngrade is. :( Was echt een 1-sec-fury-kill machine in de BETA. :7 Ach, dan maar terug naar de Vision Impulse. Heb bij die al beina alle verschillenden helmen/vesten etc. :)

Je kan niet alles hebben he sommige dingen veranderen in een game daarom hebben ze ook een beta versie

Jeetje alles al bijna vrij gespeeld da n ben je wel ff bezig denk ik

Ik ben net level 9 in multiplayer en het gaat me steeds beter af met killen nog wel steeds meer deahts dan kills maar het gaat al beter als zeg ik zelf

Bewerkt: door Pino1982

Geplaatst:
comment_2354218

Mijn 1e bizar goede game gespeeld met de Man 'O War. Kneiters. 1e game 15 killstreak. 2e game zelfs 19 killstreak.

2e game 28-2 geeindigd. Nick's back! :D

3e game 31-7. JAMJAM! :D

Bewerkt: door NickOwnage

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.