Jump to content
Geplaatst:
comment_2298813

23k83dj.png

Dit is de banner van Treyarch Studios op Twitter. Ik heb hem zelf alleen verkleind. @Treyarch

Het is bevestigt! smile3.gif

Makers: Treyarch Studios

Uitgever: Activision

Release: November 2015

Aantal spelers: 12 (18 op Ground War (Next-Gen Only!))

World Reveal: 24 april 2015

Nieuws over deze game:

9 april 2015

xbgv3a.jpg

“Call of Duty®: Black Ops 3 is the first title for next-gen hardware in the critically acclaimed Black Ops series. Developed by Treyarch, the award-winning creator of the two most played games in Call of Duty® history. Call of Duty: Black Ops 3 deploys players into a dark, twisted future where a new breed of Black Ops soldiers emerges and the lines are blurred between our own humanity and the technology we created to stay ahead, in a world where cutting-edge military robotics define warfare. With three unique game modes: Campaign, Multiplayer, and Zombies, it providing fans with the deepest and most ambitious Call of Duty ever.”

Bron: http://mp1st.com/201...e/#.VSbaL_msUv8

#BackInBlack

Laatste EDIT: (Rede: Update Max Spelers)

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 504
  • Bezichtigingen 85.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2354326

Als jullie allebij op de PS4 spelen Teka en Noretz

Meld jullie dan even aan voor de "Call of Duty Black Ops III Meeting" Alvast bedankt

Weekend viert mijn nichtje haar 16e verjaardag en dat is belangrijker voor mij dan een Call of Duty Meeting.

Bewerkt: door Noretz

Geplaatst:
comment_2354334
Als jullie allebij op de PS4 spelen Teka en Noretz Meld jullie dan even aan voor de "Call of Duty Black Ops III Meeting" Alvast bedankt
Weekend viert mijn nichtje haar 16e verjaardag en dat is belangrijker voor mij dan een Call of Duty Meeting.

Daar heb je helemaal gelijk in dat is ook belangrijker

Als het dit weekend niet word kan ik altijd nog een andere keer een meeting organiseren

Als jij en teka wel zin hebben in een meeting laat even weten wanner jullie kunnen doe maar ff via PM dan dan kan ik altijd de datum veranderen ook een optie

Geplaatst:
comment_2354335

Ik word wel kneiters boos van die klote servers. Continue word ik eraf gegooid. Nu krijg ik de melding: Sessionmode not set while attempting to get sessionmode specific dvar from base dvar: 0xA9924A26. En soms nog die andere dat ik voor ik een game inga eraf word gegooid.

Geplaatst:
comment_2354340

Ik ben vandaag reeds 2 keer er af gegooid net toen ik begon daarna niet meer

Net even paar potjes kill confermid of hoe dat ook mag heten gedaan

Multiplayer > Public Match > Find Match > Bonus > Chaos Moshpit

Dat is tevens in de Nuketown map

Dat levelt ook wel lekker kan je aardig wat punten verdienen waar door je redelijk snel omhoog gaat

Hier even een prachtig screen shot van mij

CTdiO2dWoAAYcZe.jpg

Geplaatst:
comment_2354375

Ik word wel kneiters boos van die klote servers. Continue word ik eraf gegooid. Nu krijg ik de melding: Sessionmode not set while attempting to get sessionmode specific dvar from base dvar: 0xA9924A26. En soms nog die andere dat ik voor ik een game inga eraf word gegooid.

Die servers werkten vandaag niet echt mee inderdaad. Hopelijk is het morgen beter.

Geplaatst:
comment_2354388

Nat Type morgen maar eens open gooien. Even kijken hoe ik dat voor elkaar krijg. :)

Veel succes daarmee dan. Het heeft mij een nieuwe router en veel gevloek opgeleverd.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2354405

Nat Type morgen maar eens open gooien. Even kijken hoe ik dat voor elkaar krijg. :)

Google is there for you. :YGeen problemen gehad hier op PS4. Alles werkte gewoon zoals het zou moeten. :puh:

Geplaatst:
comment_2354407

Hier de heledag op me PS4 geen problemen gehad lekker kunnen spelen vandaag

Ezra ik lees dat je een PS4 hebt doe je ook mee aan de meeting ?

EDIT

Helaas wel veloren maar wel meeste punten haha

Ik ben niet zo heel best maar dat komt vast nog wel oefening baart kunst zeggen ze toch

CTfK1VQUwAAbZ9a.jpg

Bewerkt: door Pino1982

Geplaatst:
comment_2354478

Het is per router/provider en alles anders, maar met een beetje pech is je NAT type veranderen zoiets als een berg verplaatsen :schater:

Die Shadows of Evil map is echt helemaal gestoord, al dat gebeuren wat je moet doen met rituelen en dergelijke om bijvoorbeeld de Pack-a-Punch vrij te spelen is echt ongekend.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2354484

Die Shadows of Evil map is echt helemaal gestoord, al dat gebeuren wat je moet doen met rituelen en dergelijke om bijvoorbeeld de Pack-a-Punch vrij te spelen is echt ongekend.

Als je een crawler hebt in ronde 3 kan je ze allemaal zo doen hoor. ;)@Pino: Sure, ik schrijf me ff in!

Geplaatst:
comment_2354498

Ik speelde gister met een vriend van mij maar ben iets te vroeg gestopt helaas.

Want hij ging daarna alleen verder om Domination te spelen en kwam toen Yarasky tegen.

2afil4k.jpg

Bewerkt: door Noretz

Geplaatst:
comment_2354521

Wat ik wel een nadeel vind is dat ik continu error's krijg als ik iemand zijn game wil joinen 9 van de 10 keer krijg ik een error heel erg irritand

Hoe kan je dat oplossen ? of is daar helaas niks tegen tedoen ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.