Jump to content
Geplaatst:
comment_2298813

23k83dj.png

Dit is de banner van Treyarch Studios op Twitter. Ik heb hem zelf alleen verkleind. @Treyarch

Het is bevestigt! smile3.gif

Makers: Treyarch Studios

Uitgever: Activision

Release: November 2015

Aantal spelers: 12 (18 op Ground War (Next-Gen Only!))

World Reveal: 24 april 2015

Nieuws over deze game:

9 april 2015

xbgv3a.jpg

“Call of Duty®: Black Ops 3 is the first title for next-gen hardware in the critically acclaimed Black Ops series. Developed by Treyarch, the award-winning creator of the two most played games in Call of Duty® history. Call of Duty: Black Ops 3 deploys players into a dark, twisted future where a new breed of Black Ops soldiers emerges and the lines are blurred between our own humanity and the technology we created to stay ahead, in a world where cutting-edge military robotics define warfare. With three unique game modes: Campaign, Multiplayer, and Zombies, it providing fans with the deepest and most ambitious Call of Duty ever.”

Bron: http://mp1st.com/201...e/#.VSbaL_msUv8

#BackInBlack

Laatste EDIT: (Rede: Update Max Spelers)

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 504
  • Bezichtigingen 85.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2298965

haha, wat is call of duty toch eigenlijk kut teleurstellend geworden :7

Mw2 heb ik met plezier gespeeld (wel bij vrienden, had toen nog geen ps3)

Black Ops I ook (Beste cod samen met Mw2 imo. Goed verhaal & leuke multiplayer)

Mw3 is was ook leuk, puur omdat dat nog enigzins realistisch was.

Vanaf Black Ops II werd het echt een kut spel.

denk dat ik maar star wars ga spelen :puh:

Geplaatst:
comment_2298990

Gamer:

Oeh oeh! CoD BO III komt eraan!

*zit te rukken op trailer*

gamer wanneer game uit is:

Oh, hij is eigenlijk best wel ruk...

*huilt zichzelf in slaap*

:7

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7

Geplaatst:
comment_2299019

Gamer:

Oeh oeh! CoD BO III komt eraan!

*zit te rukken op trailer*

gamer wanneer game uit is:

Oh, hij is eigenlijk best wel ruk...

*huilt zichzelf in slaap*

:7

rukt op game > game is ruk

:7 lol

Geplaatst:
comment_2299083

Ik ben toch uiteindelijk benieuwd hoeveel mensen CoD Black Ops III gaan halen. Maar ja, dit wordt sowieso (opnieuw) een dikke domper.

En waarom moet in godsnaam binnen een jaar een nieuwe CoD op de markt komen, man, kom met betere initiatieven. Gooi zo'n game

pas na 3 jaar in de winkelrekken, i.p.v. 1 jaar. Trouwens, dan is een game vele malen beter afgewerkt. Nu is 't gewoon een halfbakken product :(

Bewerkt: door .PhoeniX.

Geplaatst:
comment_2299092

Ik ben toch uiteindelijk benieuwd hoeveel mensen CoD Black Ops III gaan halen. Maar ja, dit wordt sowieso (opnieuw) een dikke domper.

En waarom moet in godsnaam binnen een jaar een nieuwe CoD op de markt komen, man, kom met betere initiatieven. Gooi zo'n game

pas na 3 jaar in de winkelrekken, i.p.v. 1 jaar. Trouwens, dan is een game vele malen beter afgewerkt. Nu is 't gewoon een halfbakken product :(

Praktisch gezien, is dat precies wat ze doen. Black ops 2 is uit 2012, en het is nu 2015. Met een beetje rekenen zie je dat daar 3 jaar tussen zit. :(

EDIT:

Laat maar, ik zie dat je iets anders bedoelde...

Bewerkt: door GuitarGuy666

Geplaatst:
comment_2299394

Dat exo-suit gebueren is denk ik fake,Als je goed kijkt bij de schouders zie je 3 ronden dingen zitten wat lijken op van een exosuit. Maar toen ik ging inzoomen vind ik het meer leiken op bullet houder dinkjes (3lines) Misschien bullets dus. Ohja Er zijn ook veel Youtubers die al dingen weten zoals Yarasky.Zelf hoop ik dat het weer een BO2 game word. Maar toch ook weer BO1. Deze twijfel komt omdat ik zelf veel snipe wat op BO2 ziek goed kan en op BO1 echt kut is, Ook kijk ik uit naar de camo's ik hoop dat Treyarch er wat variatie in brengt zoals een meer gele camo, dit heb ik namelijk nog niet gezien.. Ik zal in de onderste spoiler 1/2 of meer video's linken =D

Bewerkt: door iRico

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.