Jump to content
Geplaatst:
comment_2298813

23k83dj.png

Dit is de banner van Treyarch Studios op Twitter. Ik heb hem zelf alleen verkleind. @Treyarch

Het is bevestigt! smile3.gif

Makers: Treyarch Studios

Uitgever: Activision

Release: November 2015

Aantal spelers: 12 (18 op Ground War (Next-Gen Only!))

World Reveal: 24 april 2015

Nieuws over deze game:

9 april 2015

xbgv3a.jpg

“Call of Duty®: Black Ops 3 is the first title for next-gen hardware in the critically acclaimed Black Ops series. Developed by Treyarch, the award-winning creator of the two most played games in Call of Duty® history. Call of Duty: Black Ops 3 deploys players into a dark, twisted future where a new breed of Black Ops soldiers emerges and the lines are blurred between our own humanity and the technology we created to stay ahead, in a world where cutting-edge military robotics define warfare. With three unique game modes: Campaign, Multiplayer, and Zombies, it providing fans with the deepest and most ambitious Call of Duty ever.”

Bron: http://mp1st.com/201...e/#.VSbaL_msUv8

#BackInBlack

Laatste EDIT: (Rede: Update Max Spelers)

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 504
  • Bezichtigingen 85.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2355890

Ey, ik heb 'n vraagje; Is deze game t.o.v. CoD Advanced Warfare een enorme verbetering? Vanwaar deze vraag; Want ik had 'n aantal video's

hiervan gezien, maar het leek wel verdacht véél op AW, zowel grafisch als qua game-modi. Nochtans zit ik erg te twijfelen of dit in de werkelijkheid

ook zo is, gezien ik héél misschien deze game in de nabije toekomst ga kopen.

Bewerkt: door .PhoeniX.

Geplaatst:
comment_2355943

Laatste tijd werkt bij mij geen enkel wapen meer fijn. Mijn aim is off. Ik haal verschrikkelijke K/D's.. Soms.. :9

Echt jonguh.. Verdomme 10 games gespeeld. allemaal maximaal 10 kills en 20 deaths.

Eergisteren NAT: Strict - Heerlijke potjes geen lag

Gisteren NAT: Moderate - Potjes werden al minder, hier en daar lag.

Vandaag NAT: Open - Alleen maar lag en kut potjes.

Bewerkt: door NickOwnage

Geplaatst:
comment_2356272

Voor mij duurt het nog even voor ik prestige 1 kan worden ik ben onderhand op level 48

Heb nu wel 4 wapens op level 15 dus gaat redelijk goed met de wapens

Het schieten gaat minder dat moet ik echt blijven oefenen

Ik haal nooit zoveel punten in 1 keer de max is echt 2500 dan houd het wel op

Ik zit met punten tussen de 1000 a 2000 elke keer

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2356291

Netjes. Ik was gestopt rond 16:00. Nog 5000xp tot ik kan prestigen. Waarschijnlijk doe ik dat ook maar 1x dit keer. :)

Dat is 1 Team Deathmatch potje voor mij. :puh: Had wel een aantal lekkere games voordat ik ging prestigen. Heb de perk Scavenger gepermanent unlocked, alleen had ik beter de M8A7 kunnen doen...

Geplaatst:
comment_2356315

Ik ben nu Lvl 50 en ben van plan om Ghost mee te nemen met Prestige 1.

Btw, heb trouwens 186 CryptoKeys in bezit maar dat komt omdat ik ze (nog) niet uitgeef.

Oja, verder gebruik ik momenteel de volgende killstreaks:

-UAV

-Care Package

-Counter-UAV

Bewerkt: door Noretz

Geplaatst:
comment_2356347

Hoe krijg je die cryptokeys?

Gewoon door tespelen dacht ik, ik krijg ze elke keer als ik een ronde gewonnen heb

Votair als COD BO III ook hebt schrijf je dan even in voor de meeting

TekaLoca en Noretz zouden jullie je naam even in het meeting topic kunnen zetten alvast bedankt

Bewerkt: door Pino1982

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.