Jump to content
Geplaatst:
comment_2298813

23k83dj.png

Dit is de banner van Treyarch Studios op Twitter. Ik heb hem zelf alleen verkleind. @Treyarch

Het is bevestigt! smile3.gif

Makers: Treyarch Studios

Uitgever: Activision

Release: November 2015

Aantal spelers: 12 (18 op Ground War (Next-Gen Only!))

World Reveal: 24 april 2015

Nieuws over deze game:

9 april 2015

xbgv3a.jpg

“Call of Duty®: Black Ops 3 is the first title for next-gen hardware in the critically acclaimed Black Ops series. Developed by Treyarch, the award-winning creator of the two most played games in Call of Duty® history. Call of Duty: Black Ops 3 deploys players into a dark, twisted future where a new breed of Black Ops soldiers emerges and the lines are blurred between our own humanity and the technology we created to stay ahead, in a world where cutting-edge military robotics define warfare. With three unique game modes: Campaign, Multiplayer, and Zombies, it providing fans with the deepest and most ambitious Call of Duty ever.”

Bron: http://mp1st.com/201...e/#.VSbaL_msUv8

#BackInBlack

Laatste EDIT: (Rede: Update Max Spelers)

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 504
  • Bezichtigingen 85.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2325049

Ik zag het inderdaad meerdere winkels bieden deze Juggerbog editie aan zelfs bol.com en mediamarkt. Hoofdzakelijk door de mini koelkast zal ik deze editie dus gaan kopen! Toch nader naar de trailer gekeken en het kriebelde me toch weer om te spelen. 6 november here we come! Ongetwijfeld een nachtopening bij game mania. :)

Geplaatst:
comment_2325146

Ik zit nog steeds te twijfelen over deze game, aangezien Ghosts en Advanced Warfare mij beide teleur hebben gesteld.

Maar die Juggernog Edition met werkende koelkast is echt tof, dus misschien alsnog pre-orderen binnenkort.

Bewerkt: door Noretz

Geplaatst:
comment_2325874

Bijna alle sites zijn uitverkocht, dus heb je wel geluk als je er nog eentje hebt kunnen bemachtigen.

Gelukkig heb ik de mijne al lang gepre-orderd. :engel:

Tevens is het bekend dat de beta op de PS4 van 19 Augustus tot 23 Augustus speelbaar is voor iedereen die Black Ops 3 heeft gepre-orderd.

Naar geruchten krijgt de XboxOne en de PC de beta 5 dagen later.

• 1 maand later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_2331778

Ik ben morgen aanwezig bij het Call of Duty: Black Ops III Beta Event in Eindhoven, want was namelijk 1 van de winnaars op PSX-Sense. :*D

Awesome! Ik zal tot woensdag moeten wachten, maar ik heb het ervoor over. :puh:

Geplaatst:
comment_2332089

Ik ben net terug van het Beta event en moet zeggen dit spel is echt awesome. ^_^

Mooie score gehaald 20-12 (MVP) als allereerste/laatste potje aangezien iedereen maar 1x mocht spelen vanwege de drukte.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.