Ik zie op dit forum heel vaak een super strakke Signature voorbij komen en dat oogt wel super mooi als je er 1 hebt dus wil ik er natuurlijk ook 1.
Als iemand dat voor mij wil maken zou ik dat super gaaf vinden! Dus mocht je tijd en natuurlijk zin hebben om dat voor me te maken, zou ik dat heel erg waarderen.
Type: Signature
Stijl: Leef je uit! (Als je met auto's doet dan wel moderne auto's)
Grootte: 500x150px
Voorbeeld: Leef je uit!
Tekst: Life is like a Race !
Rand: Leef je uit! Maar niet te dik.
Kleuren: Neon Groen!
Render (optioneel): -
Extra (optioneel): Het lijkt me leuk om iets te hebben met The Fast and the Furious want ik zie veel gelijken met The Fast and the Furious en GTA. (Zou leuk zijn als je dat koppelt in de Signature)
De Signature moet wel een linkje zijn naar mijn profiel van het Forum!
Ik zie op dit forum heel vaak een super strakke Signature voorbij komen en dat oogt wel super mooi als je er 1 hebt dus wil ik er natuurlijk ook 1.
Als iemand dat voor mij wil maken zou ik dat super gaaf vinden! Dus mocht je tijd en natuurlijk zin hebben om dat voor me te maken, zou ik dat heel erg waarderen.
Type: Signature
Stijl: Leef je uit! (Als je met auto's doet dan wel moderne auto's)
Grootte: 500x150px
Voorbeeld: Leef je uit!
Tekst: Life is like a Race !
Rand: Leef je uit! Maar niet te dik.
Kleuren: Neon Groen!
Render (optioneel): -
Extra (optioneel): Het lijkt me leuk om iets te hebben met The Fast and the Furious want ik zie veel gelijken met The Fast and the Furious en GTA. (Zou leuk zijn als je dat koppelt in de Signature)
De Signature moet wel een linkje zijn naar mijn profiel van het Forum!
Alvast bedankt!
Bewerkt: door OverladenSky43