Ja, wordt vast een topic voor me, myself and I, maarja, I don't care (I love it ).
Vandaag de finale van de korfbal league geweest, in een bomvol Ahoy. Helaas kon ik geen kaartjes meer krijgen, er waren er al 10.000 weg .
Mijn favoriete clubje heeft wel gewonnen: PKC (22) - TOP (21)
Echt een ziek spannende wedstrijd. Heel de wedstrijd stond TOP voor (of gelijk). In de laatste minuut komt PKC op voorsprong (21-20). Aan de andere kant maakt TOP nog gelijk (21-21). Met nog 4 seconde op de klok maakte PKC de 22-21.
Het grote verschil met voetbal is dat bij voetbal maar weinig doelpunten maken en de kans op een last minute doelpunt lager is. Daarom vind ik korfbal ook zo'n leuke sport om te kijken.
Ja, wordt vast een topic voor me, myself and I, maarja, I don't care (I love it
).
Vandaag de finale van de korfbal league geweest, in een bomvol Ahoy. Helaas kon ik geen kaartjes meer krijgen, er waren er al 10.000 weg
.
Mijn favoriete clubje heeft wel gewonnen: PKC (22) - TOP (21)
Echt een ziek spannende wedstrijd. Heel de wedstrijd stond TOP voor (of gelijk). In de laatste minuut komt PKC op voorsprong (21-20). Aan de andere kant maakt TOP nog gelijk (21-21). Met nog 4 seconde op de klok maakte PKC de 22-21.
Het grote verschil met voetbal is dat bij voetbal maar weinig doelpunten maken en de kans op een last minute doelpunt lager is. Daarom vind ik korfbal ook zo'n leuke sport om te kijken.