Jump to content

Nieuwe GTA V fora, vaarwel god-erend lid, welkom vriend van het leger, brullend lid en onduidelijk lid

Geplaatst:
comment_2299803

Na 5,5 jaar neemt ons god-erend lid helaas afscheid van de crew. Zijn prioriteiten zijn anders komen te liggen binnen het leven en dan is dit besluit een zeer logisch vervolg. Dat hij zijn kwaliteiten op het gebied van coding nog steeds aanbiedt aan dit forum, toont alleen maar zijn inzet de afgelopen jaren. .Timothy, bedankt!

In het GTA V forum wordt Timothy opgevolgd door een hierboven brullend-lid (??), ofwel de letterlijke vertaling van Narukami!

Dit is niet de enige wijziging. Met trots presenteren wij u een vriend van het leger (ERRWINS), die bijspringt bij het GTA Online subforum. Tevens hebben we een onduidelijk lid gevraagd om de handjes uit de mouwen te steken in het Graphics-subforum. 3L1077 gaat Silverbyte en Cabyon helpen!

Wij hebben in ieder geval alle vertrouwen in de drie nieuwe moderators en willen VWO-er .Timothy heel erg bedanken voor zijn inzet gedurende al deze jaren!

Met het oog op de release wordt tevens het aantal GTA V-gerelateerde subfora uitgebreid. Het GTA V-onderdeel van dit forum wordt opgesplitst in de volgende onderdelen:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2300486

Jammer dat je ermee stopt, Timo. Ik ga je zeker missen als (directe) collega-Moderator, maar het is natuurlijk goed dat je voor jezelf prioriteiten stelt en daarnaar gaat leven. Het ga je goed! :tu:

Een heel nieuw leger aan blauwtjes, dat wordt weer eventjes wennen. :puh: Terechte opvolgers allemaal, welkom bij de club en veel succes/plezier toegewenst! :D

Geplaatst:
comment_2301231

Er zijn veel mods omdat een taak als modereren niet zo veel moet zijn dat je er dagelijks echt apart tijd voor gaat moeten uittrekken. Ik vind de policy hier op het Forum prima, juist om die reden.

Geplaatst:
comment_2301602

Er zijn veel mods omdat een taak als modereren niet zo veel moet zijn dat je er dagelijks echt apart tijd voor gaat moeten uittrekken. Ik vind de policy hier op het Forum prima, juist om die reden.

Meh, als je gewoon eens per tijd langs komt en het leuk vind om bezig te zijn in een community, dan doe je het zo.

Mrja vele zijn inactief en blijven dan moderators or admins.

Bewerkt: door JJ-B

Geplaatst:
comment_2302467

VWO-er (want voor mij zal je dat altijd blijven), ik wil je toch nog even bedanken voor al je jaren trouwe dienst op het forum, als crewlid maar ook daarvoor was je in mijn ogen altijd één van de meest bijdragende leden van het forum. Het ga je goed! ;)

Aan de nieuwelingen succes toegewenst, maar dat komt vast wel goed.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.