Geplaatst: 16 april 201510 jaren comment_2301239 Het betreft gta V voor de pc. Links bovenin het scherm is een transparant venster met de tekst "replay bewaren ctrl / ". Deze maakt het moeilijk om hints teksten te lezen, is dit venster te verwijderen en zoja waar......ik heb het hele menu al na gelopen. Alvast bedankt. dozo
Geplaatst: 16 april 201510 jaren Auteur comment_2301337 Het betreft gta V voor de pc. Links bovenin het scherm is een transparant venster met de tekst "replay bewaren ctrl / ". Deze maakt het moeilijk om hints teksten te lezen, is dit venster te verwijderen en zoja waar......ik heb het hele menu al na gelopen. Alvast bedankt. dozo Zelf al gevonden, het was het programma "raptr". Verwijderd en het venster is weg.
Geplaatst: 20 april 201510 jaren comment_2302610 Ik heb het zelfde. Alleen wil graag wel het programma "raptr" blijven gebruiken. Iemand tips?
Het betreft gta V voor de pc.
Links bovenin het scherm is een transparant venster met de tekst "replay bewaren ctrl / ".
Deze maakt het moeilijk om hints teksten te lezen, is dit venster te verwijderen en zoja waar......ik heb het hele menu al na gelopen.
Alvast bedankt.
dozo