Geplaatst: 19 april 201510 jaren comment_2302331 Zift hier mug! Neuk hier mier! Kloof hier haar! Oftewel, zit iets je dwars, maar is het ook weer niet zo'n immens euvel dat het in Het Grote Klaagtopic moet worden geplaatst, is dit de plek waar je moet zijn. Nou, ik had net een taai hapje biefstuk.
Geplaatst: 19 april 201510 jaren comment_2302335 Mijn zojuist gegeten gerookte haring heeft een beetje een nare nasmaak.
Geplaatst: 19 april 201510 jaren comment_2302346 M'n lul jeukt Tja, dat verschilt per persoon of dat in het kleine of grote klaagtopic hoort
Geplaatst: 19 april 201510 jaren comment_2302390 Dat onze kat naar kat ruikt. Waarom geen versgemaaid gras ofzo? Zoals bij die luchtverfrissers.
Geplaatst: 19 april 201510 jaren comment_2302391 M'n lul jeukt Tja, dat verschilt per persoon of dat in het kleine of grote klaagtopic hoort Die is te scherp.
Geplaatst: 19 april 201510 jaren comment_2302397 M'n lul jeukt Tja, dat verschilt per persoon of dat in het kleine of grote klaagtopic hoort Die is te scherp. Dat verschilt dan ook weer per persoon. Bewerkt: 19 april 201510 jaren door Nyltje
Geplaatst: 20 april 201510 jaren comment_2302408 M'n lul jeukt Tja, dat verschilt per persoon of dat in het kleine of grote klaagtopic hoort Die is te scherp. Dat verschilt dan ook weer per persoon. al jeukt m'n reet dan zal het nooit een groot probleem worden
Geplaatst: 20 april 201510 jaren comment_2302460 Wat is eigenlijk het nut van dit topic. Waarom zou je kleine dingen om over te klagen niet in het "Grote klaagtopic" kunnen gooien. Kan je ze net zo goed samenvoegen tot "Het Algemene klaagtopic"
Geplaatst: 20 april 201510 jaren comment_2302478 Wat is eigenlijk het nut van dit topic. Waarom zou je kleine dingen om over te klagen niet in het "Grote klaagtopic" kunnen gooien. Kan je ze net zo goed samenvoegen tot "Het Algemene klaagtopic" mijn klacht dat tommy de moderator uithangt.
Geplaatst: 20 april 201510 jaren comment_2302480 Wat is eigenlijk het nut van dit topic. Waarom zou je kleine dingen om over te klagen niet in het "Grote klaagtopic" kunnen gooien. Kan je ze net zo goed samenvoegen tot "Het Algemene klaagtopic" mijn klacht dat tommy de moderator uithangt. oke mijn klacht is dat jouw hoofd op een ui lijkt doei
Geplaatst: 20 april 201510 jaren Auteur comment_2302483 Wat is eigenlijk het nut van dit topic. Mijn dwangmatige behoefte om voor elk "Het Grote (...)"-topic een tegenpool te maken, te verzadigen.
Geplaatst: 20 april 201510 jaren comment_2302485 Wat is eigenlijk het nut van dit topic. Mijn dwangmatige behoefte om voor elk "Het Grote (...)"-topic een tegenpool te maken, te verzadigen. Je sluit wel het topic: Stel je voor dat je ... bent. Omdat het teveel op een ander topic lijkt. Consequent.
Geplaatst: 20 april 201510 jaren Auteur comment_2302500 Pff, jullie kunnen wel mierenneuken, muggenziften en haarkloven, zeg! Oh wacht... o_O Het verschil, in mijn ogen, met het topic dat ik eerder sloot: die Stel je voor-vragen zouden ook prima op hun plek zijn in het Wat Als-topic. Maar dit topic, dat niet voor niets in Stamkroeg staat, is bedoeld voor de meest piepkleine dingetjes die je kunt bedenken, in de hoop dat het andere topic voor serieuzere klachten gebruikt zou worden. Aangezien er in de praktijk niet echt verschil te merken blijkt te zijn tussen de berichten hier en daar, geven jullie terecht aan dat dit topic niet veel nut heeft. Dankzij jullie verzoek:
Zift hier mug! Neuk hier mier! Kloof hier haar! Oftewel, zit iets je dwars, maar is het ook weer niet zo'n immens euvel dat het in Het Grote Klaagtopic moet worden geplaatst, is dit de plek waar je moet zijn.
Nou, ik had net een taai hapje biefstuk.