.Sharingan Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Geplaatst: 21 april 2015 (bewerkt) Goedenmorgen iedereen. Aangezien Rockstar de iFruit app heeft geupdate en het nu mogelijk is om op de PC versie je nummer plaat aan te passen heb ik hier een korte guide voor jullie, omdat het voor sommige iets wat onduidelijk is. Download de iFruit app op je mobiele telefoon. Open de app en log in met je Socialclub account. Klik op settings Vink vervolgens "Social Club (PC)" aan (Of een andere console die jij gebruikt) Tik vervolgens op het iFruit logo rechtsboven *Loading* Tik op Los Santos Customs Je ziet als het goed is onderaan de auto van je online character Tik op "ABC Plates" en voer je gewenste nummerplaat in Tik weer op "Garage" en selecteer de auto van je online character. Wijzig één of meer opties uit de lijst (De nummerplaat staat niet in deze lijst) Tik vervolgens op Order. Je krijgt een 'factuur' te zien met je aangepaste items. Je ziet nu ook je nummerplaat erbij staan. Klik op accept. Vervolgens krijg je een scherm dat de order bevestigd is en je bent klaar. Het kan enkele (realtime) dagen duren voordat je ingame een SMSje krijgt dat je order bij Los Santos Customs is binnengekomen Ik log zojuist in op mijn online character en kreeg direct een SMS'je dat ik langs Los Santos Customs kan gaan. Veel plezier met je gepersonaliseerde nummerplaat! Bewerkt: 3 mei 2015 door .Sharingan Reageren
TrevorP Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Geplaatst: 21 april 2015 Handig! Had het gisteren uitgevogeld met youtube. Erg logisch is de opzet inderdaad niet "Tik weer op "Garage" en selecteer de auto van je online character." -> dat doe je door de auto's naar rechts/links te swipen. Helaas krijg je de naam niet direct te zien, maar moet je goed kijken naar het model en anders even aanklikken, dan krijg je de naam wel te zien. Reageren
nolms Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Geplaatst: 21 april 2015 huh 100.000 voor een nummerbord? Reageren
TrevorP Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Geplaatst: 21 april 2015 Blijkbaar... ik heb een plaat met Wybo76, die kan ik gratis op mijn auto's zetten. Heb er net een gemaakt met ILLEGAL, die kost me een ton... kan het niet met een derde proberen omdat ik dan eerst die ton moet uitegeven en ik toch liever iets anders doe met mijn geld voorlopig. Weet dus ook niet of dat dan eenmalig is, of bij elke auto weer een ton. Reageren
nolms Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Geplaatst: 21 april 2015 ik denk dat je eerste nummerbord gratis is om te maken en als je een andere wilt met andere tekst dat het je dan een ton kost. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Geplaatst: 21 april 2015 Wacht effe, die eerste plaat kostte toen iets van 600 dollar dacht ik, maar als je extra platen wilt, moet je 100k per setje platen betalen? En ik maar denken dat die chromen wielen overpriced waren Reageren
nolms Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Geplaatst: 21 april 2015 ja maar die 100k is alleen als je een andere tekst erop wilt hebben anders kost ie nog steeds 600 met de oude tekst erop. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Geplaatst: 21 april 2015 Handige guide! Goed werk! Reageren
Tommie59 Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Geplaatst: 21 april 2015 Wat ik heb is dat de eerste gratis is, en alle nummerplaten die je extra neemt kosten 100.000. Maar die kan ik dan wel gratis op men auto zetten. (Kan dan uit elke plaat kiezen.) Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Geplaatst: 21 april 2015 Dit is zeker een handige tutorial, knap werk! Maar soms vraag ik me af waarom kentekenplaten 'n godsvermogen kosten, stelletje afzetters... Minuscule dingen zoals dat horen eenmaal gratis te zijn. Reageren
larfje94 Geplaatst: 23 april 2015 Rapport Geplaatst: 23 april 2015 Wacht effe, die eerste plaat kostte toen iets van 600 dollar dacht ik, maar als je extra platen wilt, moet je 100k per setje platen betalen? En ik maar denken dat die chromen wielen overpriced waren Maaar, chromen velgen kan je in alle klasses unlocken, dan zijn ze gratis. Reageren
Michael Geplaatst: 25 april 2015 Rapport Geplaatst: 25 april 2015 Handig dat je deze tutorial hebt gemaakt Whoop, dit zal voornamelijk handig zijn voor nieuwe leden zodat ze meteen een topic hebben, in plaats dat er een nieuw topic wordt aangemaakt! Reageren
VladjePutini Geplaatst: 28 april 2015 Rapport Geplaatst: 28 april 2015 Ja die nummerplaten zijn zwaar overpriced net als die chrome velgen (ookal kan je die gratis krijgen) trouwens. Als ze er een paar nullen van af halen wordt het realistisch. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 28 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2015 Ik vind de prijs wel prima. Het zijn, net zoals de chromen velgen, leuke extra's die iets mogen kosten omdat het een challenge moet blijven. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 18 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2015 Dubbelpost + kleine bump. Mijn exuses. >>> Door ERRWINS: This time I see it through the fingers<<< Ik ben erachter gekomen dat wanneer je een nummerplaat gekocht hebt voor auto A en je wilt deze ook op auto B hoef je alleen maar terug naar LSC te gaan met auto B en kun je gratis en voor niks kiezen uit alle persoonlijke platen die je in het verleden hebt gekocht. Je kunt met alle auto's die je hebt terug blijven gaan. Dit werkt tot dat je uitlogged (dat laatste is not confirmed) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.