Geplaatst: 21 april 201510 jaren comment_2302829 Ik wil eruit zien als Thor van MARVEL's Avengers maar welke haircut zou ik daar best voor nemen en waar kan ik die halen? Join mijn crew, Team Fusionn
Geplaatst: 21 april 201510 jaren comment_2302846 je kunt naar de gaan maar d'r is nie echt een kapsel wat er op lijkt. denk dat surfer dude er het meest op lijkt maar dat komt zelfs nie echt in de buurt
Geplaatst: 24 april 201510 jaren comment_2303530 De kapsels zijn erg beperkt vind ik. Idd ik verlang al heel lang naar groen haar voor me character.
Geplaatst: 11 mei 201510 jaren comment_2308433 De kapsels zijn erg beperkt vind ik. Dat ben ik ook met je eens. Weinig verschillende kapsels, maar wel met 4 verschillende kleuren. Gelukkig groeit het haar niet, en hoef je niet geregeld naar de kapper. Heel soms is mijn karakter tijdelijk kaal. Dan kan de Rockstar server het even niet helemaal aan.
Geplaatst: 11 mei 201510 jaren comment_2308443 Kan je niet gewoon een "blonde Mullet" nemen? Die komt vrij dichtbij vind ik zelf.
Geplaatst: 11 mei 201510 jaren comment_2308476 De kapsels zijn erg beperkt vind ik. Dat ben ik ook met je eens. Weinig verschillende kapsels, maar wel met 4 verschillende kleuren. Gelukkig groeit het haar niet, en hoef je niet geregeld naar de kapper. Heel soms is mijn karakter tijdelijk kaal. Dan kan de Rockstar server het even niet helemaal aan. Je baard groeit wel met de tijd
Geplaatst: 11 mei 201510 jaren comment_2308502 Kan je niet gewoon een "blonde Mullet" nemen? Die komt vrij dichtbij vind ik zelf. Is die nogsteeds beschikbaar? Ik dacht dat die weg was gehaald na de Independence Day Special. :$
Geplaatst: 11 mei 201510 jaren comment_2308665 Kan je niet gewoon een "blonde Mullet" nemen? Die komt vrij dichtbij vind ik zelf. Is die nogsteeds beschikbaar? Ik dacht dat die weg was gehaald na de Independence Day Special. :$ Nope, Mullet is bij mij in ieder geval niet weggehaald. Dus het zit permanent in de game. Maar wanneer het bij sommige mensen de eerdergenoemde kapsel verdwenen is, vind ik het maar vreemd...
Geplaatst: 12 mei 201510 jaren comment_2308805 Als je sommige Days niet heb meegemaakt kan je deze kleren/wapens ook niet krijgen. Zo heb ik geen 4th of July meegemaakt en kan ik geen rocket met vuurwerk. Sommige objecten kun je alleen tijdens dit evenement verdienen/vrijspelen.
Ik wil eruit zien als Thor van MARVEL's Avengers maar welke haircut zou ik daar best voor nemen en waar kan ik die halen?
Join mijn crew, Team Fusionn