Jump to content
Geplaatst:
comment_2308419

[sA] Wist je dat?

Ik heb al eerder twee topics aangemaakt voor het Grand Theft Auto V subforum en het Grand Theft Auto III subforum. Nu leek het me wel leuk om een topic aan te maken voor dit subforum. Dit is een simpel forumspel. Iemand begint met het spel, en die maakt een 'Wist je dat?'. Daarna mag iemand daarop reageren en daar ook zelf een 'Wist je dat?' maken. Zo gaat het spel verder. Probeer zo orgineel mogelijk te zijn en probeer niet kleine opmerkingen te maken. Het verderft namelijk wat de pret als iedereen maar onnodige posts gaat maken om zo hun postcount te gaan boosten.

Piet zegt: Wist je dat Denise de eerste vriendin van CJ is in de storyline?

Klaas zegt: Jazeker! En wist je dat Tenpenny corrupt was?

En zo gaat het door met het hele spel.

3 posts per persoon, per dag.

Degene die hier als eerst reageert mag een 'Wist je dat?' maken.

• Reacties 80
  • Bezichtigingen 13.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2356450

Ja dat wist ik,

wist je dat er in een kroeg (of iets dergelijks) ten oosten van Area 69 een beta kaart hangt van gta sa met het eiland alcatraz erop en dat bayside op deze kaart mist?

• 1 maand later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_2375995

Nee, dat wist ik nog niet. Wist je dat als je met Millie gaat daten, dat je haar ook kan vermoorden tijdens een date zodat je eerder haar pasje kan krijgen voor de heist op Caligula's Palace in Las Venturas?

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2382251

Ja, dat wist ik.

Wist je dat als je Helena nog niet ontmoet hebt en ze nog bovenop de Ammunation in Blueberry staat, voor Helena gaat staan dat ze je dan doodschiet.

(Dit gebeurt ook als Helena net je vriendin is en ze nog niet gedespawned is.)

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2383795

Nee

Wist je dat in de missie "photo opportunity" de foto's oorspronkelijk vanuit een een helikoter werden genomen? (Daarom schreeuwen cj en cesar tegen elkaar)

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2385072

Neen, ik kan al die missies (die ik ongeveer 'n jaar geleden voor het laatst had voltooid) niet meer herinneren.

Wist je dat de kappers, fastfood-zaken én de mod-shops in Las Venturas zo'n 20% duurder zijn dan elders in San Andreas?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.