NickOwnage Geplaatst: 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2015 Guess the quote! Een populair topic in het GTA V forum. Het is de bedoeling dat je een quote citeert van een van de personages uit GTA VC. Als iemand heeft goed heeft geraden mag hij/zij een nieuwe quote citeren. Het mag elk personage of random character zijn. Regels: Alle forumregels zijn van kracht hier. Maximaal 3 posts per dag. Niet dubbelposten. Citeer een zin uit GTA VC. Geen quotes van burgers/pedestrians, deze zijn zeer moeilijk te raden. Reageert iemand niet stuur hem/haar een bericht of een bericht naar @Foreigner97 Voorbeeld: Jantje citeert de zin: "Tommy Vercetti, remember the name" Klaasje antwoordt: Tommy Vercetti Als Klaasje het antwoord goed heeft is hij aan de beurt. De eerstvolgende mag een citaat plaatsen, succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2015 "What did I do wrong in a past life?" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2015 Tommy Vercetti in The Party. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2015 Uw beurt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2015 Get Mike! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
herobriner007 Geplaatst: 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2015 Tommy? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2015 Lance? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2015 Nope. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
herobriner007 Geplaatst: 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2015 Umberto Robina Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 23 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2015 Ken Rosenberg? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gebruikersnaam69 Geplaatst: 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2015 (bewerkt) Pepe? Bewerkt: 11 juli 2015 door Gebruikersnaam69 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2015 Volgens mij een van de Forelli's in de laatste missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2015 Het is Sonny Forelli ja. Normaal zou ik zo'n antwoord niet goed rekenen maar ik doe het maar om de activiteit erin te houden Volgende voor Guard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2015 "if I have a disagreement with someone, I mail them an angry letter; maybe I pee in their mailbox. I don't start World War III." maar ik doe het maar om de activiteit erin te houdenVandaar dat je na 6 weken reageert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2015 Ja ik kreeg een PB.. Anyway, dat is Ken Rosenberg in Jury Fury. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.