Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_2311971

E3 Electronic Entertainment Expo 2015

1z65pxs.png

Van 16-18 Juni in Los Angeles wordt er weer een E3 Electronic Entertainment Expo georganiseerd. Hier zullen een zeer groot aantal producers en CEO's van verschillende bedrijven aanwezig zijn, om games, consoles en andere elektronisch gerelateerde producten te showcasen. We zullen hier een aantal nieuwe aankondigingen voorbij zien komen, maar ook games waarvan we al wisten dat ze uitkomen zullen hier misschien hun eerste beelden laten zien.

Van de showcases ga ik korte stukjes schrijven met informatie over de game/console, die op dat moment geweest.

Het is toegestaan om in dit topic te reageren en te posten!

33yqd6w.png

Persconferenties op de E3

[table=header]Persconferentie | Nederlandse tijd | Lokale tijd (PST, EST)

Bethesda | Maandag 15 Juni 04:00 uur | 7 P.M. Pacific/10 P.M. Eastern

Microsoft | Maandag 15 Juni 18:30 uur | 9:30 A.M. Pacific/12:30 P.M. Eastern

Electronic Arts | Maandag 15 Juni 22:00 uur | 1 P.M. Pacific/4 P.M. Eastern

Ubisoft | Dinsdag 16 Juni 0:00 uur | 3 P.M. Pacific/6 P.M. Eastern

Sony | Dinsdag 16 Juni 3:00 uur | 6 P.M. Pacific/9 P.M. Eastern

Nintendo | Dinsdag 16 Juni 18:00 uur | 9 A.M. Pacific/12 P.M. Eastern

Square Enix | Dinsdag 16 Juni 19:00 uur | 10 A.M. Pacific/1 P.M. Eastern

PC Gaming | Woensdag 17 Juni 02:00 uur | 5 P.M. Pacific/8 P.M. Eastern [/table]

Sommige tijden zijn helaas 's nachts voor ons, omdat we zitten met het tijdsverschil. Het is mogelijk om het 2 dagen lang terug te kijken via de site van de E3 Expo.

wbdr49.png

Aangekondigde games die zullen verschijnen op de E3:

[table=header]Ontwikkelaar | Game | Consoles

505 Games | Overkill's The Walking Dead | PC, PS4, Xbox One

Activision |Call of Duty: Black Ops III | PC, PS4, Xbox One

Bethesda Softworks | Doom | PC, PS4, Xbox One

CI Games | Sniper: Ghost Warrior 3 | PC, PS4, Xbox One

Electronic Arts |Star Wars Battlefront | PC, PS4, Xbox One

Electronic Arts | Onaangekondigde Plants vs Zombies game | (TBA)

Focus Home Interactive | Onaangekondigde Deck13 Interactive game | (TBA)

Focus Home Interactive |Onaangekondigde Larian Studios game | (TBA)

Focus Home Interactive | Vampyr | (TBA)

Microsoft | Forza Motorsport 6 | Xbox One

Microsoft | Halo 5: Guardians | Xbox One

Nintendo | Starfox | WiiU

Take-Two Interactive | Battleborn | PC, PS4, Xbox One[/table]

Ga jij ook kijken?

Laatste update:

Bewerkt: door NickOwnage

• Reacties 58
  • Bezichtigingen 4.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

E3 2015 Persconferenties 10 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vond jij de beste persconferentie van 2015?

• Bethesda
      1
    • Microsoft
      3
    • Electronic Arts
      0
    • Ubisoft
      1
    • Sony
      3
    • Nintendo
      0
    • Square Enix
      2
    • PC Gaming
      0

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2312089

FIFA 16 info krijg je me altijd wel warm voor, dit jaar ook benieuwd naar The Division (gameplay?). Er zijn verder weinig games waar ik echt naar uit kijk, hoop op een mooie nieuwe aankondiging dus.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2312093
Eerlijk gezegd laat ik me op de E3 altijd graag verrassen. Er zit altijd wel een originele IP bij die uiteindelijk de moeite waard blijkt te zijn, dus daar zal deze E3 geen uitzondering op zijn.

Ja, dit vind ik ook vaak het mooiste van de E3. De nieuwe (vaak verrassende) aankondingen! Heerlijk als je het publiek dan enthousiast hoort juichen.

Heel stiekem hoop ik dat Sony het langverwachte 'Agent' van R* gaat aankondigen, maar de kans dat dat gebeurt is natuurlijk zeer klein. :puh:

We gaan het zien! :)

FIFA 16 info krijg je me altijd wel warm voor, dit jaar ook benieuwd naar The Division (gameplay?). Er zijn verder weinig games waar ik echt naar uit kijk, hoop op een mooie nieuwe aankondiging dus.

FIFA16 zal ongetwijfeld aangekondigd worden tijdens de E3. Vaak komen ze met iets "revolutionairs" dat stiekem al in de game zit, maar dat ze highlighten, maar we gaan het zien. Ik hoop dit jaar wel weer beter AI en keepers (Minder vaak de bal stoppen en iets vaker de bal klem vastpakken)

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2316903

Sony heeft per ongeluk Uncharted: The Nathan Drake Collection getoond via een banner (mobiel) in de Amerikaanse PlayStation Store.

Waarschijnlijk krijgen we tijdens de E3 de releasedatum te horen, want hier komen ze natuurlijk niet meer mee weg. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2316909

Haha, inderdaad.

Nieuws is ook officieel binnen gekomen dat Gears of War op de E3 te zien is voor Xbox One. Eigenlijk mijn favoriete shooter met humor. Of dit een nieuwe game wordt of een geremasterde game van de oudere games is nog niet duidelijk. Ik gok op een nieuwe. Ontwikkelaar Black Tusk (nu The Coalition) liet hier verder nog niet veel over los.

Geplaatst:
comment_2316994

Zojuist heeft Sony bekend gemaakt dat die Uncharted: The Nathan Drake Collection op 7 oktober in de Europese winkels ligt.

Daarnaast krijg je ook gelijk de multiplayer beta van Uncharted 4: A Thief's End erbij.

Mocht je de game pre-orderen dan heb je ook nog eens recht op exclusieve content.

bron: psx-sense

Bewerkt: door Noretz

Geplaatst:
comment_2319529

Vannacht waarschijnlijk niet kijken, ben toch geen fan van Bethesda en games als Fallout. Microsoft, EA en Square Enix zal ik waarschijnlijk live zien, de rest zoals Sony en Nintendo boeien me helemaal niets.

Ik hoop stiekem nog wel het meest op een Mafia III aankondiging, vond de voorgaande delen echt supertof.

Geplaatst:
comment_2319531

Ben benieuwd naar de aankondiging. Vooral die van EA ben ik zeker van plan te volgen. 22:00 is een mooie tijd dus ben erg benieuwd. Ik kijk vooral naar de aankondiging van FIFA 16 uit, aangezien ik die sowieso ga kopen. Ik hoop stiekem dat ze iets compleets nieuws gaan toevoegen. Het is trouwens mijn eerste keer dat ik dit ga kijken dus weet ik niet echt wat ik kan verwachten? Laten ze gewoon teasers zien van een paar minuten per game of praten ze soms echt een kwartier/half uur over een game?

Ik ga trouwens niet om 4:00 naar Bethesda kijken, ik zie morgenochtend wel hoe dat is gegaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.