Jump to content
Geplaatst:
comment_2314131

FIFA 16

Ontwikkelaar: Electronic Arts

Uitgever: Electronic Arts

Genre: Sport, voetbal

Platforms: TBA, maar in principe op: Xbox 360, Xbox One, PS3, PS4, PSVita en PC

Aantal spelers: TBA

Release: 25 september 2015

Demo: TBA

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 394
  • Bezichtigingen 77.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2342407

Het lijkt mij wel dat spelers ook groeien in wedstrijden. Dat is ten slotte de beste manier om dingen te leren toch? Ik ga ervan uit dat de training het grootste aandeel heeft en de wedstrijden ook een beetje. Durf het echter niet met zekerheid te zeggen.

Geplaatst:
comment_2342443

Het trainen werkt echt veel beter dan in voorgaande delen! Jonge talentvolle spelers train je ook veel sneller (zelfs zonder wedstrijden te spelen, 2 ingame maanden met Bergwijn en alleen al +2 omhoog door de trainingen). Spelers worden ook beter als ze niet spelen en je ze ook niet traint maar dit gaat wat trager. Gewoon wedstrijden met ze spelen levert meestal ook flink wat op.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2342838

Sinds gisterenmiddag binnen. Installeren ging verrassend snel dus kon na 2 minuten al aan de slag. Ik vind het tot nu toe een goed spel, de gameplay is verbeterd, maar qua graphics is er met deze FIFA nu eens echt 0 verandering en dat is wel een beetje jammer. Maar dat maakt de FIFA-fans niet echt uit, we zullen het sowieso blijven kopen :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.