Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_2314131

FIFA 16

Ontwikkelaar: Electronic Arts

Uitgever: Electronic Arts

Genre: Sport, voetbal

Platforms: TBA, maar in principe op: Xbox 360, Xbox One, PS3, PS4, PSVita en PC

Aantal spelers: TBA

Release: 25 september 2015

Demo: TBA

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 394
  • Bezichtigingen 77.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2342872

En nu kan ik plots wel weer online. Blijkbaar hebben die paar minuten me over de leeftijdsgrens van EA gebracht. :tu:

Even serieus, wat voor een idiote bug is dit zeg. :7

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_2342886

:7

De finesse shots zijn btw wel verschrikkelijk OP

Ik had een mooie met Nolito van een meter of 20, laag in de hoek beland. Zo een maakte ik niet op 15 :puh:

Precies :puh:

Hoeveel K heb jij nu?

Geplaatst:
comment_2343776

Pff, ben vandaag twee maal met een gestrekt been van achteren neergehaald in het strafschopgebied van de tegenstander. Wat denk je? Geen penalty. Vervolgens geeft een speler van mij de tegenstander in mijn eigen zestien een klein duwtje en het resultaat is een penalty en een gele kaart. :7

Je zou verwachten dat EA Sports aandacht zou besteden aan overtredingen, aangezien situaties als deze in bijna iedere FIFA voorkomen. Maar helaas....

Geplaatst:
comment_2343833

Nja, soms kom je weg met horrortackles en de andere keer krijg je licht rood. :puh: Echt vreemd.

Kunnen jullie nog een penalty hard door het midden boven het hoofd van de keeper schieten zoals in 15? Ik probeerde het onlangs in FUT en de keeper pakte 'm gewoon waar ie in 15 gewoon boven het hoofd ging.

Geplaatst:
comment_2343864

Ik probeer de bal hard in de linkerbovenhoek te schieten. Is tot nu toe steeds gelukt na 7 of 8 penaltys. Overigens scoorde mijn tegenstander een penalty door boven mijn keeper te schieten, dus het kan nog wel maar het is een stuk moeilijker.

Geplaatst:
comment_2343890

Ik krijg ontzettend vaak penalty's tegen CPU. Uitlokken is een eitje.

Heb er wel 2 boven de keeper ingeramd. Nog nooit naast geschoten, maar al wel meerdere keren gehad dat de keeper de bal kon wegtikken :(

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2343892

Iemand had het hier over horrortackles die niet bestraft worden. Hier wil ik aan toevoegen dat ze het een beetje verknakt hebben, aangezien ze bij het minste contact bij schouder tegen schouder al meteen gaan fluiten. Heb net 3 potjes tegen Ezra gespeeld en er werd constant voor zulke kleine dingen gefloten, terwijl andere (ergere) dingen vaker onbestraft blijven.

Tot zover mijn dagelijks gezeik.

Ik begin er wel beter in te worden, maar sommige dingen zijn echt zo ruk in dit spel.

Geplaatst:
comment_2343946

Net die Nlep ofzo uit pack.. Druk ik op knop van verkopen terwijl geld ingesteld staat op 600 en 700 buy now.. Godverdomme 6k waard die gozer. Waarom staat er niet gewoon 150 als minimum en het maximum bedrag.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.