June 2, 201510 yr GTA 5 Challenge - Besra Highway Patrol In deze challenge start ik in een besra stuntvliegtuig op Los Santos Airport. Vanaf daar vlieg ik naar de Los Santos brug en volg de snelweg. Ik moet onder elke brug en elk bord door en moet door de tunnels. Als het vliegtuig explodeert of het niet meer doet is de challenge voorbij. Als je deze challenge zelf probeert en verder komt dan ik, laat een reactie met je video achter. Edited June 2, 201510 yr by xCynicx
June 2, 201510 yr Im sorry but this is an Dutch only forum. I recommend you visit www.gtaforums.com. But nonetheless this seems fun. Challenge Accepted! Edited June 2, 201510 yr by .Sharingan
June 2, 201510 yr Author Sorry, tegenwoordig zo gewend engels te praten dat ik niet meer oplet of ik engels of nederlands praat xD Ik zal effe de tekst naar nederlands veranderen xD
June 4, 201510 yr Author Dit is een videocompilatie van de gefaalde pogingen om zo ver mogelijk te komen in de Besra Highway Challenge. Voordat je deze video bekijkt is het handig om eerst de Besra Highway Challenge te bekijken. Edited June 4, 201510 yr by xCynicx
June 6, 201510 yr Author In deze video probeer ik met een auto op de trein te springen. Als het je ook gelukt is om dit te doen, laat dan gerust een reactie achter met de link naar je video. Ik zal dan je video linken in de discriptie.
June 7, 201510 yr Author op 4.55 Nice, heb je link toegevoegd aan de discriptie. Was je dat ook aan het proberen of was dat echt totally random? xD Edited June 7, 201510 yr by xCynicx
GTA 5 Challenge - Besra Highway Patrol
In deze challenge start ik in een besra stuntvliegtuig op Los Santos Airport.
Vanaf daar vlieg ik naar de Los Santos brug en volg de snelweg.
Ik moet onder elke brug en elk bord door en moet door de tunnels.
Als het vliegtuig explodeert of het niet meer doet is de challenge voorbij.
Als je deze challenge zelf probeert en verder komt dan ik, laat een reactie met je video achter.
Edited by xCynicx