Geplaatst: 28 juli 200519 jaren comment_194274 within temptation - bittersweet Kijkt tevens bunny ranch
Geplaatst: 3 november 200618 jaren comment_535489 ----------- Ik luister nu het nieuwe nummer van Stat Quo, Get Low .
Geplaatst: 4 november 200618 jaren comment_535608 Liedje uit Unreal Tournament 2004... Die van ONS-Torlan
Geplaatst: 4 november 200618 jaren comment_536056 American Idiot er maar weer eens ingegooid: Greenday - Holiday
Geplaatst: 4 november 200618 jaren comment_536063 Bodyrox feat Luciana - Yeah Yeah, Heerlijk nummer! Misschien zelfs beter dan Jumpstyle... Edit @ DaddyPimp: Jumpstyle is verreweg de mooiste dancestijl en het muziekgenre prachtig . Bewerkt: 4 november 200618 jaren door SamShine
Geplaatst: 4 november 200618 jaren comment_536070 Bodyrox feat Luciana - Yeah Yeah, Heerlijk nummer! Misschien zelfs beter dan Jumpstyle... Alles is beter dan Jumpstyle Nee, grapje Ik luister nu: Snoop Dogg Ft. B-Real - Vato Run motherfucker run!
Geplaatst: 4 november 200618 jaren comment_536239 Ik luister eigenlijk nooit een liedje helemaal af. Gewoon wat scrollen en stukjes van liedjes horen. Nu: Black Rob - By A Stranger.
Geplaatst: 5 november 200618 jaren comment_536411 Men At Work - Dawn Under De Australische popgroep Men At Work werd in 1979 opgericht door Colin Hay en Ron Strykert. Nadien kwamen daar nog Jerry Speiser, Greg Ham en John Rees bij. In 1981 brachten ze hun eerste single uit: "Who can it be now?". De single werd een grote hit in Australië, net als hun debuutalbum "Business as Usual". In 1982 bereikte "Who can it be now?" de nummer 1 in Amerika. Het tweede nummer "Down Under" werd nummer 1 in zowel Amerika en Groot-Brittannië. "Down Under" werd voor de grap gemaakt en is een vrolijk komisch lied over de typische dingen van Australië, zoals een vegemite sandwich. Het wordt beschouwd als het tweede vaderlandslied van Australië. Bewerkt: 5 november 200618 jaren door commando
Geplaatst: 5 november 200618 jaren comment_536560 De Australische popgroep Men At Work werd in 1979 opgericht door Colin Hay en Ron Strykert. Nadien kwamen daar nog Jerry Speiser, Greg Ham en John Rees bij. In 1981 brachten ze hun eerste single uit: "Who can it be now?". De single werd een grote hit in Australië, net als hun debuutalbum "Business as Usual". In 1982 bereikte "Who can it be now?" de nummer 1 in Amerika. Het tweede nummer "Down Under" werd nummer 1 in zowel Amerika en Groot-Brittannië. "Down Under" werd voor de grap gemaakt en is een vrolijk komisch lied over de typische dingen van Australië, zoals een vegemite sandwich. Het wordt beschouwd als het tweede vaderlandslied van Australië. Okey... --------------------------- Ik luister nu: Raptile Ft. The Game - Get Outta My Face
within temptation - bittersweet
Kijkt tevens bunny ranch