Geplaatst: 6 juni 20159 jaren comment_2317408 Wil je weten of je GTA V kunt draaien? Neem dan hier een kijkje. Wat zijn de systeemeisen voor GTA V?Systeemeisen (WikiGTA)Je wilt systeeminformatie rond je eigen PC/Laptop verkrijgen?Flitskikker InfoToolMet verdere vragen rond dit onderwerp kan je uiteraard ook hier terecht!
Geplaatst: 6 juni 20159 jaren comment_2317438 was er niet ergens een site waar je dit kon testen of je pc of laptop gta5 aan kon?
Geplaatst: 6 juni 20159 jaren comment_2317441 Je hebt inderdaad canirunit, bij verre 't meest bekende medium die je specs vergelijkt met de specs die benodigd zijn.
Geplaatst: 15 september 20159 jaren comment_2340110 omdat ik een switchable graphics laptop heb selecteerd CIRI alleen m'n intel HD.. ja tuurlijk kan die dan GTA V niet aan.. alhoewel, ik hoef geen super duper kwaliteit.. ik ben zelfs blij met lowest, als ik maar redelijke FPS krijg.. ik heb een AMD Radeon HD 8670M 2GB en een Intel i5 4200U 2.6Ghz, zou het spel uberhaupt te draaien zijn anders zonde om hem dan te kopen en dan er achter komen dat die het totaal niet doet.. hoeft geen super kwaliteit! heel low is al prima! als ik het maar kan spelen
Wil je weten of je GTA V kunt draaien? Neem dan hier een kijkje.
Wat zijn de systeemeisen voor GTA V?
Systeemeisen (WikiGTA)
Je wilt systeeminformatie rond je eigen PC/Laptop verkrijgen?
Flitskikker InfoTool
Met verdere vragen rond dit onderwerp kan je uiteraard ook hier terecht!