Jump to content
Geplaatst:
comment_2319908

HITMAN

 

Ontwikkelaar: IO Interactive

Uitgever: IO Interactive 

Genre: Actie, Stealth

Platforms: Playstation 4, XBOX One, PC

Aantal spelers: 1

Release: 11 maart 2016

 

De nieuwe game heet simpelweg Hitman. IO Interactive deed dit omdat in veel opzichten dit het begin is van een nieuwe reis voor Hitman/agent 47. Zie het niet als een reboot, maar - denk aan het als een pure Hitman ervaring en de basis voor toekomstige HITMAN games. Agent 47 is de ambitieuze moordenaar, hij is aan het absolute hoogtepunt van zijn macht deze keer. Dit is onze centrale belofte: een pure moordenaar fantasie. Dus we vonden de eenvoud en de kracht van de oproep dit spel HITMAN te noemen. We willen dat hij krachtig en gespierd tot fantasie rijk is, en hij zal constant gedurende alles wat ze doen met de spelletjes vooruit blijven gaan.

Dus wat is dit nieuwe spel? Nou eerste van HITMAN is nog steeds een creatieve stealth action game, met de grootste moordenaar die er is, Agent 47. Als een operatieve van het Internationale Contract Agency, is zijn taak high-profile doelen over de hele wereld te vermoorden, ondersteund door zijn lange -tijd contact persoon Diana Burnwood. Elke locatie in het spel is groot, een plek waar elke NPC een naam heeft en elke kamer een doel. Ze zijn gericht op het maken dat jullie, de spelers, volledige vrijheid van aanpak hebben over hoe, waar en wanneer je besluit je doelwit te vermoorden. Creativiteit van spelers is volledig verwacht, heb je de kracht en de intelligentie van Agent 47 binnen handbereik en het is jouw keuze of om brute kracht gebruiken of te sluipen en een echt meesterwerk van de moord te maken.

 

Agent 47

Locaties zijn meer gedetailleerde, meer bevolkt en veel groter dan ooit tevoren, vol met dingen om te experimenteren en targets mee te doden zonder enige Checkpoint Systemen. Contracten modus, waar ze later in het jaar mee over vertellen, zal terug keren en echt een geweldige manier van spelen zal zijn in de grote levels. Ze hebben de save game optie ook terug gebracht, zodat je je voortgang overal kunt opslaan, en ze hebben vrijwel elk systeem vernieuwd in hun Glacier engine om deze HITMAN ervaring mogelijk te maken. Ze hebben je deze dingen een tijdje geleden beloofd en zullen ze ook nakomen , omdat ze belangrijk zijn - en omdat je feedback belangrijk is. In feite is het zo belangrijk dat ze het nemen van dingen een stap verder nemen.

 

Live Experience

Een van de redenen waarom ze roepen dat dit een nieuwe start voor HITMAN is is ook het idee van het vrijgeven van een digitaal product. Dat kan van een heleboel verschillende dingen afhankelijk wie je bent, maar voor hun betekent dat ze HITMAN's beschikbare versie eerst via direct downloaden uitbrengen.

Ze omarmen wat een digitale blockbuster game series zoals HITMAN kan bieden - het stelt hun in staat om dingen die zowel vet en spannend en helemaal nieuw voor de Hitman ervaring te doen.

Ze bouwen aan een groeiende en veranderende wereld van moord. De ervaring zal beginnen op 8 december en ze zullen nieuwe locaties, missies en klappen los over de tijd op regelmatige tijdstippen door middel van 2016, wat betekent dat ze allemaal in staat zijn om te delen in de opwinding van een nieuwe inhoud aankondiging op hetzelfde moment. Eerder dan de unboxing van een spel, het spelen en dan is dat een soort van het, willen we een echte gemeenschap ervaring te leveren - het creëren van een voortdurend en evoluerend spel dat speelt met een finale die de verhaallijn bij elkaar brengt. Hun primaire doel is om HITMAN spelers volop bezig te houden.

Stel je voor dat er een doel verschijnt voor elke speler in de wereld, voor slechts een beperkte tijd ... laten we zeggen 48 uur. Waar één schot telt. En wanneer dat doel is verdwenen, is het voor altijd verdwenen. Een gedeelde ervaring waar we voorstellen dat de HITMAN gemeenschap samen elke keer een nieuwe missie of nieuwe locatie kan ontdekken. Voor €60 kan je volledige toegang krijgen tot alles van deze inhoud.

Een ander groot deel van deze nieuwe aanpak is dat ze het spel zullen ontwikkelen met jullie, de spelers, en de gameplay en live-inhoud en evenementen op basis van speler activiteit en feedback zullen baseren - dus het spel zal zich verdiepen en evolueren naarmate de tijd vordert. De ervaring begint op 11 maart op de PlayStation 4, Xbox One en PC en zal overal te koop zijn in 20164

 

Screenshots en trailers:

 

10qjhba.jpg

 

HITMAN - The Complete First Season trailer

 

Sarajevo Six trailer

 

Game of the year/Patient Zero trailer

 

Website: https://hitman.com/en-us

  • Reacties 210
  • Bezichtigingen 21.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2363063

Je kan hem voor €60,- pre-orderen. Dan heb je de volledige game ook al betaald, maar je kan hem natuurlijk pas spelen na de release. (Dacht ik :))

  • 1 maand later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_2373094

Laat je van binnen wel een vreugde sprongetje maken als je al dat lekkers ziet. Er zijn talloze manieren van killen zie je wel maar mijn plan is om de target op een zo sappig mogelijke manier om te brengen. We gaan niet voor de fiberwire, we gaan voor een verstopte bom in een golf balletje of een schok van 1000 volt op z'n flikker. Ja, dat word intens genieten. :)

Geplaatst:
comment_2373131

Was ineens een suggestie op mijn YT, wat ben ik weer helemaal excited voor deze game!

De AI worshippy.gif

Oh wat hoop ik toch dat die oudere Kyed soundtracks weer terugkomen (die je op de achtergrond ook hoort).

Ikzelf zie toch wel weer weakspots in dit nieuwe systeem. Een subliem hitman-element zou praten zijn. Hoofd van Security? Zeg dat je degene bent vanuit een andere afdeling etc. (met informatie die je zelf uit de securitydatabase kan halen). Joinen tijdens een shiftwisseling, dhr. Baltimore vermoorden en zeggen dat jij dhr. Morris bent die de heer Baltimore komt vervangen wegens ziekte.

Ik verzin maar wat, dat zou pas een prachtig systeem zijn :puh:

Geplaatst:
comment_2373146

Oh wat hoop ik toch dat die oudere Kyed soundtracks weer terugkomen (die je op de achtergrond ook hoort).

Ikzelf zie toch wel weer weakspots in dit nieuwe systeem. Een subliem hitman-element zou praten zijn. Hoofd van Security? Zeg dat je degene bent vanuit een andere afdeling etc. (met informatie die je zelf uit de securitydatabase kan halen). Joinen tijdens een shiftwisseling, dhr. Baltimore vermoorden en zeggen dat jij dhr. Morris bent die de heer Baltimore komt vervangen wegens ziekte.

Ik verzin maar wat, dat zou pas een prachtig systeem zijn puh2.gif

Ik heb je altijd gemogen Nicola, maar nu word ik wel een beetje bang van je. Voor hoeveel onopgeloste zaken ben je verantwoordelijk?

Mochten games ooit zo geavanceerd worden, dan denk ik dat onze ultieme games veel overeenkomsten zouden hebben. Zoiets dacht ik ook al na vorige keer in Payday 2 topic :Y

Van welke Hitmans was deze Kyed? Ik zelf vond de soundtrack van Silent Assassin echt geweldig. Dat orkestrale was echt verbluffend.

Pff, denk binnenkort maar weer de ps3 aansluiten en Hitman gaan spelen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2373164

Kyd was van codename 47 t/m blood money. Tot grote spijt nooit deel 1 & 2 kunnen spelen maar uit de andere 2 delen kun je al opmaken wat voor meester Kyd is. Door zijn muziek krijg ik altijd de kriebels in het asylum en het geheimzinnige randje in de murder of crows. Jammer dat hij na die delen gestopt is, maar absolution zou er waarschijnlijk toch wel voor zorgen dat hij zijn tijd verspild zou hebben. Ik hoop erg dat hij terugkeert, want de muziek is voor mij al een kwart van de game. :)

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7

Geplaatst:
comment_2373358

Kyed was van codename 47 t/m blood money. Tot grote spijt nooit deel 1 & 2 kunnen spelen maar uit de andere 2 delen kun je al opmaken wat voor meester Kyed is. Door zijn muziek krijg ik altijd de kriebels in het asylum en het geheimzinnige randje in de murder of crows. Jammer dat hij na die delen gestopt is, maar absolution zou er waarschijnlijk toch wel voor zorgen dat hij zijn tijd verspild zou hebben. Ik hoop erg dat hij terugkeert, want de muziek is voor mij al een kwart van de game. smile3.gif

Ik heb net een beetje gekeken op YouTube om weer even die OSTs te horen, nog steeds vind ik die van SA het beste :engel: Maar ik denk dat jullie twee achternamen door elkaar halen, want voor de eerste 4 delen was Jesper Kyd verantwoordelijk en voor Absolution was Peter Kyed samen met zo een andere Peter verantwoordelijk. Kyd, Kyed... het lijkt dan ook wel heel veel op mekaar :schater:
Geplaatst:
comment_2373394

Oh wat hoop ik toch dat die oudere Kyed soundtracks weer terugkomen (die je op de achtergrond ook hoort).

Ikzelf zie toch wel weer weakspots in dit nieuwe systeem. Een subliem hitman-element zou praten zijn. Hoofd van Security? Zeg dat je degene bent vanuit een andere afdeling etc. (met informatie die je zelf uit de securitydatabase kan halen). Joinen tijdens een shiftwisseling, dhr. Baltimore vermoorden en zeggen dat jij dhr. Morris bent die de heer Baltimore komt vervangen wegens ziekte.

Ik verzin maar wat, dat zou pas een prachtig systeem zijn :puh:

Ik heb je altijd gemogen Nicola, maar nu word ik wel een beetje bang van je. Voor hoeveel onopgeloste zaken ben je verantwoordelijk?

Mochten games ooit zo geavanceerd worden, dan denk ik dat onze ultieme games veel overeenkomsten zouden hebben. Zoiets dacht ik ook al na vorige keer in Payday 2 topic yep.gif

Van welke Hitmans was deze Kyed? Ik zelf vond de soundtrack van Silent Assassin echt geweldig. Dat orkestrale was echt verbluffend.

Pff, denk binnenkort maar weer de ps3 aansluiten en Hitman gaan spelen.

Haha, ik zit aan de goede kant. Een goede opsporingsambtenaar leert te denken als de crimineel, maar denkt er geen seconden aan om het daadwerkelijk uit te voeren. Nja mits je een mol bent of het nodig hebt ter preventie... Laat ook maar ik maak het alleen maar erger :D

Ik weet eventjes niet welke Hitman. Ik dacht dat het een After-mission theme was van Blood Money, maar ik kan het niet conformeren. Maar idd geniale soundtracks. Vooral die van Blood Money klopten echt met het gevoel. Deze bijv. kan ik me nog goed herinneren als je gewoon in undercover rondliep en de vice-president van de trap afduwde en doodviel als een accident. Drna rustig doorlopen alsof er niets aan de hand is.

Beetje de 'prod' van Worms. Een klein zetje is al goed genoeg :D

W2A_Prod_for_Victory.png

Bewerkt: door NicolaB

  • 3 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_2378414

Ziet er niet verkeerd uit! De trailer vind ik een beetje inhoudsloos. Het enige dat we horen is dat een bankier aan z'n eind komt (de man die we in trailer 1 zijn koffer in zagen pakken) en wat over S-A in Sint Petersburg. Zou wel gaaf zijn als alle objecten ook wel degelijk gebruik kunnen worden, waaronder de WA2000 sniper rifle. :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.