Jump to content
Geplaatst:
comment_2320216

Planet Coaster

Ontwikkelaar: Frontier Developments

Uitgever: Frontier Developments

Genre: Simulatie

Platforms: PC

Aantal spelers: Er is nog geen informatie over enige multiplayer functies bekend.

Release: 2016

Demo: Er is een versie waarbij je BETA acces krijgt, maar er is geen informatie over een demo.

Website: http://www.planetcoaster.com

Bedrijf achter Roller Coaster Tycoon kondigt Planet Coaster aan

Frontier Developments, de studio achter onder meer RollerCoaster Tycoon en Zoo Tycoon, brengt in 2016 een nieuwe Tycoon-game uit: Planet Coaster. Het nieuws werd bekendgemaakt tijdens AMD's show op de E3-gamebeurs in Los Angeles.

Planet Coaster is een simulatiegame waarbij de speler zo goed mogelijk een pretpark van achtbanen moet opzetten. Volgens een kort nieuwsbericht op de site van ontwikkelaar Frontier moet het ook mogelijk zijn om de parkcreaties online te delen met andere spelers. Wat de verdere mogelijkheden van deze 'multiplayer'-modus zijn, is nog onduidelijk.

Het spel lijkt een rebrand van het eerder aangekondigde Coaster Park Tycoon. Voor pre-orders, de tegenwoordig bijna verplichte vroege bètatoegang en fysieke items, verwijst de maker naar de officiële gamesite.

Trailer

3D Modellen

ZSM

ZSM

Informatie

Officiële website: www.planetcoaster.com Het spel is nu al te pre-orderen.

Er zijn een aantal pre-order opties, je kan een normale Pre-order voor een voordeligere prijs dan normaal, £20, 'Early Bird Pass' kopen, dan krijg je bèta toegang tot het spel maar daar betaal je flink voor, £50. Een normale pre-order kost £20, maar voor £25 krijg je een aantal leuke extra's. En voor maar liefst £500 krijg je een Planet Coaster V.I.P 'foundation stone'.

>>> Door thebig: Ik heb het lijstje van Ezra er even in geplaatst, dat toch ietsje vollediger was. Dankjewel daarvoor, trouwens thumbsup2.gif<<<

• Reacties 146
  • Bezichtigingen 19.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2411523

Je moet opnieuw opstarten om te applyen he knipoog.gif

Veranderd niks als ik herstart, ik zie het veranderen als ik op apply duw.

Maar met wat meer licht is het iets beter te zien

't is vooral het dynamic light wat opvalt.

VvrZ8bd.jpg

dW3eAtz.jpg

Geplaatst:
comment_2411542

Ben er net ff lekker voor gaan zitten, en ben tot de conclusie gekomen dat ik echt slecht ben in het bouwen van realistische achtbanen... M'n bankings zijn altijd nog niet smooth. Helaas ligt de frictie altijd nog veels te hoog, waardoor de trein het eerste heuveltje niet eens haalt. :7

Geplaatst:
comment_2411583

Ezra, hoe heb je die akdes gemaakt aan het water? Ziet er erg nice uit trouwens smile3.gif

Eigenlijk best wel simpel. Gewoon een los stukje maken wat past en dat kopiëren. ;)

bryPDA6.jpg

Inmiddels staan de achtbaan en het station op de Steam Workshop.

Hier trouwens nog een aantal foto's van de baan (het station is nog lang niet af):

uf7lMbu.jpg

S2liSzV.jpg

KO0hTo6.jpg

ae1KX5k.jpg

:)

Geplaatst:
comment_2411648

Ben (deels) overnieuw begonnen met m'n parkje. Ik heb het station nog wel, maar nu ook een oldtimer baan en een mijntrein-achtbaan, alleen ben ik nog bezig met de scenery daarvan.

M6pPDxi.jpg

OrVJTII.jpg

kmjVMqZ.jpg

5TYhdAF.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.