Jump to content
Geplaatst:
comment_2320422

groupshot.png

Ontwikkelaar: Blizzard Entertainment

Uitgever: Blizzard Entertainment

Genre: Shooter

Platforms: Microsoft Windows, OS X

Aantal spelers: 12 (online multiplayer)

Release: onbekend (Closed Beta is gepland voor ''eind 2015'')

Website: http://eu.battle.net/overwatch/en/

Op 7 november, 2014 toonde Blizzard haar nieuwe game op Blizzcon. Dit keer geen game in een gevestigd universum als we dat kennen van StarCraft, Warcraft of Diablo, zelfs geen strategie-game of RPG! Het betrof een heuse shooter, Overwatch

De game heeft nog geen releasedatum, de closed beta zou staat gepland om ''eind 2015'' gelanceerd te worden. Ook over het verdienmodel van de game is vooralsnog niets bekend, het zou wellicht een f2p-model kunnen worden. Maar ook een eenmalige aanschaf, DLC-verdienmodel of een abonnementmodel wordt niet uitgesloten. Al lijkt dat laatste mij persoonlijke onwaarschijnlijk getuige de aard van de game en de gamemarkt hedendage.

Zelf kijk ik uit naar deze game! Dit type shooters trekt mij enorm aan, er zijn invloeden van vele shooters terug te vinden in de game, denk aan Quake, Team Fortress 2 en Counterstrike.

Hier volgen de cinematic- en gameplaytrailer. Elk character heeft daarnaast ook een trailer maar die kun je zelf opzoeken op de website van Overwatch of Youtube.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2411751

Ligt het aan mij, of is er op dit forum echt aanzienlijk weinig animo voor Overwatch, vergeleken met ongeveer elke andere plek op het internet?

Zijn er hier nog andere spelers? :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.