Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Steam download speed

De laatste tijd merk ik dat de kwaliteit van de downloadsnelheid op Steam flink achteruit is gegaan. Zo gaat de download telkens met pieken en dalen, en die pieken zijn niet echt hoog zoals het normaal zou moeten zijn. Eenmaal alle MB's te hebben ontvangen moet de download nog op de harde schijf worden gezet, dat duurt ook uren. Hebben meer mensen hier last van? En misschien nog wel belangrijker, heb je er een oplossing voor?

Ik heb al een beetje op internet proberen te zoeken, maar weinig helpt. Heb bijvoorbeeld van server gewisseld, het helpt soms een uur of iets, maar als je dan nog steeds twee uur moet is er wat aan de hand. Voor de slimmeriken, mijn internet doet het gewoon zoals het hoort, daar zit niet het probleem.

Featured Replies

De laatste tijd merk ik dat de kwaliteit van de downloadsnelheid op Steam flink achteruit is gegaan. Zo gaat de download telkens met pieken en dalen, en die pieken zijn niet echt hoog zoals het normaal zou moeten zijn. Eenmaal alle MB's te hebben ontvangen moet de download nog op de harde schijf worden gezet, dat duurt ook uren. Hebben meer mensen hier last van? En misschien nog wel belangrijker, heb je er een oplossing voor?

Ik heb al een beetje op internet proberen te zoeken, maar weinig helpt. Heb bijvoorbeeld van server gewisseld, het helpt soms een uur of iets, maar als je dan nog steeds twee uur moet is er wat aan de hand. Voor de slimmeriken, mijn internet doet het gewoon zoals het hoort, daar zit niet het probleem.

Krijg je niet toevallig een melding met: "Busy writing to disk"?

1NWdIAg.jpg

Dat kan misschien duiden op een trage snelheid van je HDD, hier valt (geloof ik) weinig aan te veranderen.

Kan zijn dat de diezelfde game door veel meerdere mensen word gedownload op hetzelfde moment. Steam Summer Sale is bezig hé. ;)

• Author

Daar heb ik geen last van Venzio. Ik weet inderdaad dat de Summer Sale bezig is, maar ook buiten sales om heb ik er last van.