Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Playstation ID gehackt?

Beste forumleden,

Toen ik daarnet Netflix afsloot op mijn PS3, viel het me op dat ik nog ongelezen berichten had in de inbox van mijn PSN. Dit is abnormaal, aangezien ik normaal altijd mijn berichten lees.

Er zaten dus een tiental berichten in van drie accounts, die niet eens in mijn vriendenlijst staan. Het gaat hoofdzakelijk om lege berichten - ik vermoed spraakberichten, aangezien ze zijn 'verzonden van een apparaat anders dan een PS3-systeem' en dus waarschijnlijk van een PS4 afkomstig zijn. Voor de rest zitten er nog vage berichten bij die me doen denken dat het om één of ander overlevingsspel ging :puh:

Volgens de berichten zelf is dit allemaal vandaag gebeurd, tussen 13:44 en 17:07.

Is mijn account gehackt en gebruikt op een PS4-systeem? Ik heb in ieder geval meteen mijn wachtwoord veranderd. Niet dat er iets te stelen valt op mijn account - ik heb geen creditcard en alle PSN games zijn afkomstig van kaarten. Of wat kan dit zijn?

Featured Replies

Het kan zijn dat 1 van je vrienden je heeft toegevoegd aan een chat op de PS4. Deze komen als normale berichten binnen op je PS3 en daar staat dan ook onder dat het verzonden is vanaf een ander apparaat. ;)

• Author

Dat kan het idd wel zijn. Oef! Bedankt ;)

Als je het zeker wilt weten kan je de app van PlayStation downloaden en daarop inloggen en dan naar berichten gaan. Dan staat t als het goed is als een chat met meerdere mensen. ;)

Zie hier:

4utg5y.jpg

Op m'n PS3 komen de berichten van die chat als normale berichten binnen, maar op de app kan je zien dat het daadwerkelijk een normale chat is. ;)

Edited by Ezra24rct3

• Author

Heb het net gecheckt op mijn smartphone, en het is idd een groepsgesprek :)