Geplaatst: 23 juni 20159 jaren comment_2321528 Hallo mensen, Ik had een vraagje, als ik het spel GTA V van de PS4 verwijder, behoud ik dan de safegames inclusief storymode? Mvg
Geplaatst: 23 juni 20159 jaren comment_2321645 Als je je spel verwijdert verwijder je ook je data. Als je Playstation Plus hebt, heb je de mogelijkheid om je data op te slagen in de online cloud. Dit vindt je bij instellingen. Zover ik weet kan je het daar ook achteraf terug downloaden, al heb ik het zelf niet geprobeerd.
Geplaatst: 24 juni 20159 jaren comment_2321678 Als je je spel verwijdert verwijder je ook je data. Als je Playstation Plus hebt, heb je de mogelijkheid om je data op te slagen in de online cloud. Dit vindt je bij instellingen. Zover ik weet kan je het daar ook achteraf terug downloaden, al heb ik het zelf niet geprobeerd. kan wel, aangezien de games en saves apart staan. System Storage Management Games = Applications Saves = Application Saved Data Bewerkt: 24 juni 20159 jaren door Noretz
Geplaatst: 31 juli 20222 jaren comment_2467288 ik heb net mijn gta5 perongeluk verwijderd heb ik allegegevens nog?
Hallo mensen,
Ik had een vraagje, als ik het spel GTA V van de PS4 verwijder, behoud ik dan de safegames inclusief storymode?
Mvg