Geplaatst: 24 juni 20159 jaren comment_2321784 als ik gta online wil opstarten krijg ik dit bericht: "your save data could not be loaded from the rockstar cloud servers at this time. please try again later. returning to Grand Theft Auto V" wat kan ik hier tegen doen?!
Geplaatst: 24 juni 20159 jaren comment_2321785 Wat ik doe bij deze melding is de hele handel afsluiten en ff de router resetten: 1. Haal stekker van router uit stopcontact 2. Wacht 10 seconden 3. Stop hem er weer in Done
Geplaatst: 24 juni 20159 jaren comment_2321826 ik heb dat ook weleens, ik denk dat het gewoon een kwestie is van ff wachten.
Geplaatst: 24 juni 20159 jaren comment_2321832 ik heb dat ook weleens, ik denk dat het gewoon een kwestie is van ff wachten. Ja bij mij ook, en mijn internet werkt dan trouwens gewoon, want ik ben nog steeds via Gta Online aan het praten met vrienden. Maarja, dan wacht ik ook ff en dan is het weg. Bewerkt: 24 juni 20159 jaren door Nyltje
als ik gta online wil opstarten krijg ik dit bericht: "your save data could not be loaded from the rockstar cloud servers at this time. please try again later. returning to Grand Theft Auto V"
wat kan ik hier tegen doen?!