Word je gepest op school? Heb je Nietszche gelezen en heb je de drang om jezelf en de hele klerewereld van kant te maken? Ik niet, want ik heb een plezierig en bevredigend leven Desondanks is het mij ter ore gekomen dat in een zeker ander topic, waar ik de oplossing voor dergelijke problemen had geplaatst, een werkelijke razzia jegens mijn suggesties heeft plaatsgevonden. Daarom dit topic voor het delen van methoden om explosieven en gifgassen te produceren.
Ik begin:
Plaats een glazen kom of laboratoriumbeker in een ijsbad. Plaats in deze kom een oplossing van 54% aceton en 46% waterstofperoxide. Alle percentages zijn berekend qua volume. Voeg hier langzaam een oplossing van 43% zwavelzuur en 57% aceton aan toe. De zwavelzuuroplossing moet qua volume ongeveer gelijk zijn aan de acetonoplossing. Zorg dat het mengsel koud genoeg blijft dat het vloeibaar is. Laat naderhand de rest van de chemicaliën verdampen en wat je overhoudt is triaceton triperoxide. Triaceton triperoxide is een krachtig explosief, geschikt voor allerlei doeleinden.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben en kijk uit naar jullie creatieve recepten
Word je gepest op school? Heb je Nietszche gelezen en heb je de drang om jezelf en de hele klerewereld van kant te maken? Ik niet, want ik heb een plezierig en bevredigend leven
Desondanks is het mij ter ore gekomen dat in een zeker ander topic, waar ik de oplossing voor dergelijke problemen had geplaatst, een werkelijke razzia jegens mijn suggesties heeft plaatsgevonden. Daarom dit topic voor het delen van methoden om explosieven en gifgassen te produceren.
Ik begin:
Plaats een glazen kom of laboratoriumbeker in een ijsbad. Plaats in deze kom een oplossing van 54% aceton en 46% waterstofperoxide. Alle percentages zijn berekend qua volume. Voeg hier langzaam een oplossing van 43% zwavelzuur en 57% aceton aan toe. De zwavelzuuroplossing moet qua volume ongeveer gelijk zijn aan de acetonoplossing. Zorg dat het mengsel koud genoeg blijft dat het vloeibaar is. Laat naderhand de rest van de chemicaliën verdampen en wat je overhoudt is triaceton triperoxide. Triaceton triperoxide is een krachtig explosief, geschikt voor allerlei doeleinden.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben en kijk uit naar jullie creatieve recepten