Ben weer eens met iets begonnen... Ik weet niet of jullie True Detective kennen (topserie!), maar die serie heeft een soort van nieuwe stijl ingebracht, of toch een oude onder het stof gehaald. Namelijk, double exposure. Voorbeeldje en nog eentje
Nu heb ik mezelf er ook eens aangezet, en na wat experimenteren met totaal verschillende dingen (van olifanten tot kraaien tot deze vuist), ben ik hiertoe gekomen. Nu is het nog maar de eerste keer, en heb ik het nog maar amper onder de knie, ben ik toch tevreden met het resultaat.
Hey!
Ben weer eens met iets begonnen...
Ik weet niet of jullie True Detective kennen (topserie!), maar die serie heeft een soort van nieuwe stijl ingebracht, of toch een oude onder het stof gehaald. Namelijk, double exposure. Voorbeeldje en nog eentje
Nu heb ik mezelf er ook eens aangezet, en na wat experimenteren met totaal verschillende dingen (van olifanten tot kraaien tot deze vuist), ben ik hiertoe gekomen. Nu is het nog maar de eerste keer, en heb ik het nog maar amper onder de knie, ben ik toch tevreden met het resultaat.
Laat weten wat je ervan denkt!