Jump to content

Twee vraagjes m.b.t. de Pegassi Osiris en Gusenberg Sweeper

Geplaatst:
comment_2322941

Ik heb twee vraagjes over GTA Online en misschien kan iemand mij hier wat informatie over verschaffen.

1. Is de Pegassi Osiris nu de beste supercar in het spel?

Is er misschien iemand die deze auto al heeft en kan vertellen of die beter is dan de Zentorno en de Adder? Als ik mijn Zentorno wegdoe zou ik hem kunnen kopen, maar 1,95 miljoen is ontzettend veel geld en straks blijkt het niet eens een vooruitgang te zijn, dus ik ben razend benieuwd naar de ervaringen.

2. Is er nog een manier om de Gusenberg Sweeper te verkrijgen?

Dit is echt een strakke wapen om lekker mee te knallen met een hoog Maffia gehalte. Om de een of andere reden moet ik dan altijd denken aan de manier waarop Sonny in The Godfather door 10 van zulke guns word gepopt. Helaas kan ik deze niet meer kopen bij de Ammu-Nation omdat hij in het spel was geplaatst en weer verwijderd in een periode dat ik niet speelde. Weet iemand of het mogelijk is, en in dat geval hoe, om deze gun alsnog te verkrijgen? :roll:

Groet

• Reacties 31
  • Bezichtigingen 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2328254

Top! Dank je voor je antwoord. Ik ga het voortaan uit zetten als ik host. Ik ken het verschijnsel wel, irriteer me er ook regelmatig aan, al is het bij een rondje eiland ook wel iets wat het spannend kan maken, ivm tactisch slipstreamen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.