Jump to content
Geplaatst:
comment_2325523

Sinds een aantal jaren zijn de Funko Pop! figures een hype geworden in Amerika. Sinds kort zijn deze figuurtjes ook in Nederland te verkrijgen in verschillende winkels en shops. Ik kwam laatst bij de Game Mania en daar verkochte ze van dit soort poppetjes van Assassin's Creed. Ik vond ze gelijk al mooi, maar twijfelde. Deze poppetjes passen namelijk niet helemaal in mijn collectie van statues van Assassin's Creed en Lord of the Rings.

Vandaag ben ik eens wezen googlen en kwam ik uit op de site van Funko. Daar dik een half uur lopen scrollen door de verschillende poppetjes. Daarna samen met mijn vriendin besloten om deze poppetjes ook te sparen. Ze kosten gemiddeld 12 euro per stuk. Je hebt normale uitgaves van poppetjes, maar ook uitgaves die zeldzaam zijn (Met bijvoorbeeld een oplage van 500 die je alleen bij Comic Con kan verkrijgen). Het is ook een mooie prijs om elkaar gewoon eens een poppetje cadeau te doen zonder dat er iets gevierd moet worden. (Verjaardag, geslaagd etc.)

Mijn vriendin gaat beginnen met de serie van Disney (Jungle Book, Nightmare before Christmas, Frozen, Belle en het Beest) en ik begin met Star Wars, The Walking Dead en andere game relateerde figurines.

Wat vinden jullie van de Funko Pop! figures? Sparen jullie ze al?

Deze man op YouTube heeft al een collectie van 110+ figures met een boel special editions, waarvan de waarde kan verschillen tussen de 50 tot wel 350 dollar.

• Reacties 50
  • Bezichtigingen 6.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2350822

Vroeger spaarde iedereen pokemon kaarten. (Inclusief ik) Was ook mooi, maar je kon er ook niks mee.

Je kan het spel spelen waar de kaarten voor ontwikkeld zijn? :7 Daar ooit over nagedacht? :clown:

edit: Oeps, ik dacht in mijn onoplettendheid dat dit topic relatief nieuw was. Ik quote nu wel een hele oude post :$, mijn excuses!

Bewerkt: door Dotz

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2350847

Je kan het spel spelen waar de kaarten voor ontwikkeld zijn? :7 Daar ooit over nagedacht? :clown:

edit: Oeps, ik dacht in mijn onoplettendheid dat dit topic relatief nieuw was. Ik quote nu wel een hele oude post :$, mijn excuses!

Ja, heb je gelijk in. Maar op die leeftijd had ik daar geen notie van. :)

Geplaatst:
comment_2350919

Ik ga hier dus nooit geld aan uitgeven. Het enige waar deze dingen goed voor zijn is voor de verzameling. Bovendien kun je (volgens mij)

hier haast helemaal niets mee.... In my opinion is dat ronduit geldverspilling. Ennuh.. bij nader inzien is de meerderheid van Funko Pop figuurtjes

wel tamelijk duur.. Nope, niks voor mij.

• 5 maanden later...
Geplaatst:
comment_2387242

Een iets wat ouders topic, maar ik heb momenteel 6 Funko Pop! Vinyl figuren!

Vooral de oversized figuren zijn toch echt indrukwekkend! Tegenwoordig ook voor elke fan van films/series wat dan ook, dus ook voor de niet verzamelaars!

Wat het helemaal makkelijk maakt om deze te verzamelen is gewoon online bestellen zoals op http://nerditems.com/nl/22-funko-pop-vinyl daar heb ik ze vandaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.