Geplaatst: 13 juli 20159 jaren comment_2325591 Hallo, Ik wil wat informatieve filmpjes maken over GTA V , en het zou leuk zijn om wat gameplay in de achtergrond te hebben. Is er iemand die wat gameplay beschikbaar heeft?
Geplaatst: 13 juli 20159 jaren comment_2325592 Hallo, Op mijn Youtube Kanaal: NickOwnageB Staan alle storyline missies beschreven. Wees vrij om deze video's te downloaden en te gebruiken. Succes! Edit: Mocht je mijn video's gebruiken, graag wel even mijn naam/kanaal noemen en mij even de link sturen van de video dan kan ik even kijken. Bewerkt: 13 juli 20159 jaren door NickOwnage
Geplaatst: 13 juli 20159 jaren Auteur comment_2325658 Hallo, Op mijn Youtube Kanaal: NickOwnageB Staan alle storyline missies beschreven. Wees vrij om deze video's te downloaden en te gebruiken. Succes! Edit: Mocht je mijn video's gebruiken, graag wel even mijn naam/kanaal noemen en mij even de link sturen van de video dan kan ik even kijken. Wauw , das erg gul Het minste wat ik kan doen zijn idd credits geven , maar dat komt wel goed EDIT: Ik zie dat je 3 afspeellijsten hebt van GTA videos , welke kan ik gebruiken? Bewerkt: 13 juli 20159 jaren door mrfilmpjesmaker123
Geplaatst: 13 juli 20159 jaren Auteur comment_2325678 Alles van GTA. Geen probleem. Daar maak je me erg blij mee
Geplaatst: 13 juli 20159 jaren comment_2325680 Geen probleem, ik hoop dat je er wat aan hebt. Ik ben benieuwd. Pak ook gerust gameplay van GTA voor eventuele andere video's die je wil/gaat maken.
Hallo,
Ik wil wat informatieve filmpjes maken over GTA V , en het zou leuk zijn om wat gameplay in de achtergrond te hebben. Is er iemand die wat gameplay beschikbaar heeft?