Jump to content
Geplaatst:
comment_2325922

200px-BarclaysPremierLeague.png

Welkom in het Premier League-topic voor het seizoen 2015-2016!

[table=header]Regerend landskampioen|Chelsea FC

Meeste landstitels|Manchester United

Topscorer seizoen '14-'15|Sergio Agüero[/table]

[table=header]Huidige topscorer seizoen '15-'16| Gomis (4), Mahrez (4), Wilson (4)[/table]

Deelnemende teams:

• Arsenal
  • Aston Villa
  • Bournemouth
  • Chelsea
  • Crystal Palace
  • Everton
  • Leicester City
  • Liverpool
  • Manchester City
  • Manchester United
  • Newcastle United
  • Norwich City
  • Southampton
  • Stoke City
  • Sunderland
  • Swansea City
  • Tottenham Hotspur
  • Watford
  • West Bromwich Albion
  • West Ham United

(Teams die aangeduid zijn in het groen zijn gepromoveerd uit de tweede divisie.)

Bewerkt: door TekaLoca

• Reacties 88
  • Bezichtigingen 60.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2393696

Jammer dat de wedstrijd een beetje overschaduwd werd door het incident voorafgaand aan de wedstrijd.. Verder kan ik er enorm van genieten dat United volgend seizoen de Europa League in gaat puh2.gif

Het is jammer inderdaad, maar dat soort dingen gebeuren nou eenmaal. Mooi van LvG dat hij nog vertelde na de wedstrijd dat het geen smoesje mocht zijn, komt er toch zo nu en dan wat zinnigs uit bij die vent :klap:

Vandaag weer een leuke match met Liverpool-Chelsea en opnieuw een screamer van Eden:

https://www.youtube.com/watch?v=S_UODHPhDb4

Wat een techniek en wat een heerlijk geplaatst balletje!

Ben benieuwd wat al die Nederlandse spelers gaan doen nu Newcastle is gedegradeerd. Het zijn er toch wel 5 als ik me niet vergis :puh:

Janmaat, Wijnaldum, Anita, Siem en Krul :cab:

Geplaatst:
comment_2393768
Los van hoe mooi het allemaal was voor West Ham United, is het diep triest om te zien dat LvG gewoon nog steeds geen voetballende ploeg weet neer te zetten emo.gif

Dat zeg ik al van bij z'n aanstelling, maar goed..
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2395270

Nu weten we wel wat voor een voetbalorakel jij bent.

Ik ben helemaal geen orakel. Een objectieve blik op het spel van Nederland tijdens het WK van 2014 en een objectieve blik op het spel van United in het begin van LVG z'n periode en je kon deze "voorspelling" meteen doen. Resultaatvoetbal kan werken tijdens een knock-out tornooi, maar een landstitel zul je er niet mee winnen. En nee, Chelsea speelde helemaal niet een gans seizoen resultaatvoetbal vorig jaar, die speelden soms resultaatvoetbal, maar vaak waren ze ook flitsend met Fabregas, Hazard en Costa(bvb de 6-2 tegen Everton).

Maar tijdens het WK was kritiek op het voetbal van Nederland gelijk aan haten hier, dusja. emo.gif

Bewerkt: door MegaPilot

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_2405737

Ik denk dat ik dit jaar eens wat voetbal ge proberen volgen, de Premier League dan. :puh: Als ik op een team moet stemmen is het Chelsea maar ik ken er echt geen zak van... :puh:

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2409788

Stekelenburg maakte het gisteren wel erg spannend. icon_mrgreen.gif

Haha ja heel bizar!

Vanavond overigens de kraker tussen Liverpool en ManU! Kijk er echt naar uit, dat zijn de BPL matches die ik geen jaar mis :)

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_2418119

Ik hoop dat Leicester zich nog een beetje kan herpakken. Daarnaast hoop ik dat Liverpool de titel kan pakken, maar ik acht de kans groter dat Chelsea hem gaat pakken.

Er is geen BPL-topic van dit seizoen, zie ik...

Bewerkt: door aron24

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.