Jump to content
Geplaatst:
comment_2103766

post-121824-0-57045700-1384120512.png

Los Santos County - Bij een schietpartij aan de Baytree Conyon Road is vanmiddag een 31-jarige agent overleden.De agenten zagen een verdachte voertuig en wilde deze aan de kant zetten. Toen deze geen gehoor gaf aan het stopteken, hebben de agenten de achtervolging ingezet. Bij een aanrijding kwam de verdachte voertuig tot stilstand en waarna de inzittende de agent neer schoot. De andere agent raakte gewond aan zijn been, maar na behandeling in het ziekenhuis is deze weer aan het werk.De overleden agent wordt maandag begraven.post-121824-0-52217300-1384091745.jpgpost-121824-0-65513600-1384091837.jpgpost-121824-0-06942100-1384091896.jpgpost-121824-0-96831200-1384091928.jpg

Bewerkt: door mooijtje

• Reacties 40
  • Bezichtigingen 5.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2104223

Ik vind een blog ook wel een goed idee. Zo kan je af en toe eens wat leuke nieuwsberichtjes het forum insturen en het ziet er veel overzichtelijker uit. Als gewoon lid ga je echter wel toestemming moeten krijgen van de crew om een blog te mogen aanmaken. Natuurlijk kan je dat omzeilen door leden aan te spreken die een blog kunnen aanmaken en aan jou willen afstaan ook. Daarvoor moet je bij ML+-leden terecht.

Geplaatst:
comment_2104484

GTAForum, Nederland - Wanneer je op het internet surft ben je meestal niet bewust dat een ongeluk in een klein hoekje zit. Toch dacht onze Mooijtje daar anders over. Hij verloor de macht over het toetsenbord en viel vervolgens van zijn bureaustoel. Wonder boven wonder kwam hij er met twee gekneusde ribben van af. Het toetsenbord is daarentegen total loss.

:7

Geplaatst:
comment_2105045

GTAForum, Nederland - Wanneer je op het internet surft ben je meestal niet bewust dat een ongeluk in een klein hoekje zit. Toch dacht onze Mooijtje daar anders over. Hij verloor de macht over het toetsenbord en viel vervolgens van zijn bureaustoel. Wonder boven wonder kwam hij er met twee gekneusde ribben van af. Het toetsenbord is daarentegen total loss.

Beste nieuwsartikel ooit.

• 3 weken later...
  • 1 year later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_2326327

I'm back! Na een half jaar ( of langer ) ben ik weer beetje bezig met GTA V.

Wat jullie moeten weten is dat ik sinds een jaar een bedrijf hebt, wat aardig goed loopt, gelukkig maar. Daardoor was ik gewoon niet online, deed niets anders dan bezig zijn met mijn bedrijf en school uiteraard (ben nog maar 18 ^^)

Maar goed. Ik las het topic dat ik aangemaakt had voor WeazelNews. Allemaal positieve reacties, waarom ga ik er niet mee door. Hopelijk wilt de admin's een blog aanmaken, zodat ik daar alles in kan zetten :-)

Natuurlijk kan ik dit niet alleen (eigenlijk wel, maar met een team is het leuker !!), dus wie wilt bij WeazelNews Broadcasting "werken" en leuke, opmerkelijke nieuws aanleveren zodat ik deze kan plaatsen. Mensen die het willen, kunnen mij een PB sturen.

Vanaf vandaag is WeazelNews Broadcasting weer back in business!

Groeten,

Mijzelf (Mitchell a.k.a mooijtje)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.