Jump to content
Geplaatst:
comment_2327564

2nvxdz5.png

Seizoen 2015-2016

Statistieken

[table=header]Regerend landskampioen|PSV

Meeste landstitels|Ajax (33 titels)

Topscorer seizoen '14-'15|Memphis Depay (22 goals)[/table]

[table=header]Huidig topscorer seizoen '15-'16|Club|Goals

Luuk de Jong|PSV|14[/table]

Volgende speelronde (ronde 18)

[table=header]Thuis|Uit|Dag|Tijd

FC Twente|Heracles|15 januari|20:00

SC Cambuur|Vitesse|16 januari|18:30

PEC Zwolle|SC Heerenveen|16 januari|19:45

Roda JC|AZ|16 januari|19:45

De Graafschap|Excelsior|16 januari|20:45

ADO Den Haag|Ajax|17 januari|12:30

FC Groningen|FC Utrecht|17 januari|14:30

Feyenoord|PSV|17 januari|14:30

NEC|Willem II|17 januari|16:45[/table]

Deelnemende teams

• ADO Den Haag
  • Ajax
  • AZ
  • SC Cambuur
  • FC Groningen
  • FC Twente
  • FC Utrecht
  • Go Ahead Eagles
  • PEC Zwolle
  • Feyenoord
  • Heracles Almelo
  • NAC Breda
  • Excelsior
  • PSV
  • FC Dordrecht
  • Willem II
  • SC Heerenveen
  • Vitesse

Bewerkt: door Froodooo

• Reacties 234
  • Bezichtigingen 11.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Kampioen Eredivisie 25 leden hebben gestemd

1. 1. Wie wordt er dit seizoen kampioen van de Eredivisie?

• ADO Den Haag
      0
    • AZ
      0
    • Ajax
      9
    • De Graafschap
      3
    • Excelsior
      0
    • FC Groningen
      0
    • FC Twente
      0
    • FC Utrecht
      0
    • Feyenoord
      4
    • Heracles Almelo
      0
    • N.E.C.
      0
    • PEC Zwolle
      1
    • PSV
      4
    • Roda JC Kerkrade
      2
    • SC Cambuur Leeuwarden
      0
    • Vitesse
      0
    • Willem II
      1
    • SC Heerenveen
      1

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2393154

In zo'n beetje elk stadion werd bij de 1-1 gejuicht. Ook in de Euroborg, door zowel het thuisvak als het uitvak. Maar dat hebben ze toch echt aan zichzelf te danken, met hun 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste' :7

Geplaatst:
comment_2393159

In zo'n beetje elk stadion werd bij de 1-1 gejuicht. Ook in de Euroborg, door zowel het thuisvak als het uitvak. Maar dat hebben ze toch echt aan zichzelf te danken, met hun 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste' emo.gif

Klopt, dat is typisch hun arrogantie omdat zij toevallig de meeste landstitels en prijzen hebben.

Bewerkt: door Noretz

Geplaatst:
comment_2393704

De Boer stuurt aan op vertrek bij Ajax.

Frank de Boer heeft bij Ajax aangegeven te willen vertrekken, mits onder de juiste voorwaarden. Beide partijen zijn nog volop in gesprek over een zakelijke oplossing, waarover de komende dagen duidelijkheid moet komen.

Ben echt benieuwd wie FdB zal opvolgen, die man heeft zoveel voor Ajax betekend de laatste 5½jaar, maar een frisse wind lijkt toch goed voor beide partijen.

Geplaatst:
comment_2393743

Peter Bosz. Tja. Wat moet ik daar van zeggen? Speelde met Vitesse met een vreemdelingenlegioen vaak leuk voetbal, maar wel bij vlagen. Was ook heel erg wisselvallig en verloor vaak van middelmatige clubjes. Pakt nooit prijzen, geen Ajacied en doet t nu ook matig bij Maccabi. Ik weet het niet hoor… :N

Geplaatst:
comment_2394215

GRONINGEN PLAY-OFFS wie had dat gedacht, 2 maand terug

2 minuten van de finale af... Typerend voor dit seizoen. En ergens ook wel blij, want het was anders totaal onverdiend geweest.

Geplaatst:
comment_2394331

Persoonlijk denk ik dat FC Utrecht iets meer kwaliteit heeft dan Heracles, en ook tijdens de afgelopen competitie behaalde FCU een beter onderling resultaat (4-2 thuis, 1-1 uit), maar het zal spannend worden. FCU heeft wel het voordeel dat ze eerst uit spelen en de return thuis. Ik ben benieuwd.

Geplaatst:
comment_2394508

Ik had toch gehoopt op een winstpartij van FC Groningen. Ik hoop nog steeds dat FC Utrecht de play-offs gaan winnen omdat ik dan denk dat je de sterkst spelende ploegen volgend seizoen Europa mag in sturen.

Geplaatst:
comment_2394665

Denk ook dat FCU de EL gaat spelen en mochten ze de groepsfase halen, zal ik zeker weer een passe-partout gaan halen.

Dan maar hopen dat ze geen amateurs uit Luxemburg loten. Wat een fiasco was dat zeg :(

Mijn laatste Europese wedstrijden in Galgenwaard waren tegen Dnipro en Austria Wien, in het seizoen '04-'05. Veel te lang geleden. Dus als ze het redden ga ik ook zeker proberen kaartjes te krijgen. Of de wedstrijd(en) onder werktijd bekijken ;)

Geplaatst:
comment_2394800

Niet meer een gerucht:

LICENTIECOMMISSIE BIEDT FC TWENTE TWEEDE KANS IN DE JUPILER LEAGUE

De licentiecommissie biedt FC Twente een tweede kans in de Jupiler League. Dat is de uitkomst van de vergadering die de onafhankelijke commissie gisteravond had en wat de licentiecommissie zojuist aan FC Twente heeft laten weten. Tijdens die vergadering kwam de licentiecommissie tot de conclusie dat het verleden van FC Twente rechtvaardigt om de licentie in te trekken. Tegelijkertijd vindt de commissie dat de inspanningen in de laatste paar maanden om schoon schip te maken het rechtvaardigen om de licentie te behouden.

/knvbwebsite

Volledig aan zichzelf te danken natuurlijk. Ik vraag me af hoe ze hier bovenop gaan komen, dit is een flinke dreun in de begroting en het is al een club uit categorie 1 :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.