Geplaatst: 6 augustus 20159 jaren comment_2329470 Drop hier tips om geld te besparen! Hier zijn er alvast een paar van mij: - Chinese smartphone. - Cases en screen protectors altijd uit China halen. - Of gewoon geen cases en/of screen protectors gebruiken. - Diepvriespizza's in huis halen ipv pizzeria te bellen. - Verkoop elektronische spullen zo snel mogelijk. Ze verliezen heel snel hun waarde. Je koopt een nieuwe gsm? Verkoop dan je oude onmiddellijk. - Stop geen geld in games voor ingame money en dergelijke. Het is het gewoon niet waard. Brand maar los!
Geplaatst: 6 augustus 20159 jaren comment_2329597 -Nooit geen geld uitgeven, alleen als het echt nodig is of als iets super geld wilt kopen. -Denk eerst goed na voordat je wat koopt -Leen geen geld uit aan meiden, want je krijgt het nooit weer terug(ik kan erover meepraten) Nooit geen is een foutieve tautologie. Het betekent dus eigenlijk dat je altijd geld moet uitgeven.
Geplaatst: 24 november 20159 jaren comment_2358308 Even een kleine bump: Let goed op je geld. Stel je verdient per maand €50,- dan zet je €40,- apart en mag je €10,- van jezelf uitgeven. Een beetje bezuinigen. Maar dan moet je wel eerst een baan hebben ofc. Als je het doet met zakgeld, dan geld hetzelfde, alleen probeer er niet teveel doorheen te jassen.
Drop hier tips om geld te besparen!
Hier zijn er alvast een paar van mij:
- Chinese smartphone.
- Cases en screen protectors altijd uit China halen.
- Of gewoon geen cases en/of screen protectors gebruiken.
- Diepvriespizza's in huis halen ipv pizzeria te bellen.
- Verkoop elektronische spullen zo snel mogelijk. Ze verliezen heel snel hun waarde. Je koopt een nieuwe gsm? Verkoop dan je oude onmiddellijk.
- Stop geen geld in games voor ingame money en dergelijke. Het is het gewoon niet waard.
Brand maar los!